Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga nu wel slapen.
Moet er om 9:30 weer uit namelijk
Godver.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezigHopelijk is hij nog voor reden vatbaar. Vaak zit er geen rem op die ONZ gebruikers. Als ze eenmaal bloed hebben geroken dan willen ze een subforum echt de dood in jagen.
Ja he, met van die geweren zoals AK47, doodbeangstigend, ik zeg het je!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezigHopelijk is hij nog voor reden vatbaar. Vaak zit er geen rem op die ONZ gebruikers. Als ze eenmaal bloed hebben geroken dan willen ze een subforum echt de dood in jagen.
Tjaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En ik weet gewoon dat ik stiekem mobiel ga fokken
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.
[..]
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegt
"Onkruid vergaat niet" in dit geval is het enkel verplaatst.
En die mods dan ook daarquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja he, met van die geweren zoals AK47, doodbeangstigend, ik zeg het je!
Waarom?quote:
Klopt, ben blij dat ze daar zitten. Gelukkig zijn ze hier weg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.
ONZ-SC = JNG 2.0 inderdaad.
Ik ben echt blij met de users hier.
Bedankt Koelkast. Liefde vanuit jouw kant is altijd wel goed.quote:
Ik kom ook van JNG maar vroeger vonden mensen mij verschrikkelijk nu niet echtquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.
Tja... geforceerd hard optreden leidt tot rancune. En zolang ze in hun eigen ONZ-SC blijven is er weinig tegen te zeggen. Het is pas gevaarlijk als ze weer een rebelse bui krijgen en andere SC's besluiten te vernagelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MAMARCHIDE.quote:
Probeer maar eens een tijdje te posten in de ONZ-SC daar kom je echt niet tussen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom ook van JNG maar vroeger vonden mensen mij verschrikkelijk nu niet echt
Ik heb al zo idee wat voor volk daar zit, waarschijnlijk allemaal mensen die je met alles belachelijk willen maken of nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Probeer maar eens een tijdje te posten in de ONZ-SC daar kom je echt niet tussen.
OOIT ZIE IK JOU.quote:
Meer dan een note geven kan ik toch niet doen? Ik heb dit bij LittleBrownie al gedaan. Maar ze blijft de boel maar verzieken hier. Ach ze beloofde zich beter te gedragen. Ik ben benieuwd hoe lang we haar rustig kunnen houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... geforceerd hard optreden leidt tot rancune. En zolang ze in hun eigen ONZ-SC blijven is er weinig tegen te zeggen. Het is pas gevaarlijk als ze weer een rebelse bui krijgen en andere SC's besluiten te vernagelen.
Maar jij bent hier mod he... ik snap wel dat je liever niks doet, straks staan ze voor je huis, maar dit kan niet langer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |