Ik had zin in #murp maar nu FOK! ik mobielquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de flits-UI's terug?
Zie mijne dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de flits-UI's terug?
Ja man je hebt gelijk moet gewoon beetje rustig blijven hier gezellig praten geen zin in dat geschreeuw en gezeik op dit tijdstipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Leuk hoor nu gaan ze van deze SC weer een puinhoop maken.
Hahahaha wat een lol.
En ja hoor daar zijn de hulptroepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je grootmoeder op een bakfiets.
Ik ga slapen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ja hoor daar zijn de hulptroepen
Je was ooit zo'n leuke user LB. Dit rellen heb je helemaal niet nodig.
Jij bent de GC mod hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Hahahaha wat een lol.
Hè, wat? Ik kom hier gewoon via m'n actieve topics.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Hahahaha wat een lol.
Beste Ezell,quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Och jeetje! Helaas kan ik er niet bij zijn om LB en jou uit elkaar te trekken.
Mijn stal is zojuist voorzien van een vers bedje hooi. Tijd om te gaan dus.
Welterusten alvast.
Laat staan op dit tijdstipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ja hoor daar zijn de hulptroepen
Je was ooit zo'n leuke user LB. Dit rellen heb je helemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
Houd jij deze berg ellende in bedwang?
Ja vastquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hè, wat? Ik kom hier gewoon via m'n actieve topics.
Ik ga je een kans geven!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik beloof plechtig voortaan niet meer te rellen. Het was een fase waar ik nu enorm spijt van heb. Vergeef me alsjeblieft.
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltangquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik beloof plechtig voortaan niet meer te rellen. Het was een fase waar ik nu enorm spijt van heb. Vergeef me alsjeblieft.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedankt OF. Dit doet me deugd.quote:
Even een serieuse vraag, ben je homo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltang
Die ONZ-kliek is bijna nog erger denk ik. Maar goed. Van je collega's moet je het maar hebben zeggen ze.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vastNet als VBL-users elkaar ook per ongeluk volgens om FOK! te verzieken.
Je moet toch wel heel weinig in je leven hebben als je je plezier uit online pesten moet halen... Het was net zo gezellig hier.
Jij, rellen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zal je niet teleurstellen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltang
KLB is wel een kweekvijver van FA's dus dat zou zomaar kunnen. GC is toch een beetje g-moddenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zelf ook gewoon zeggen.
żQue? Ik sta zelfs in de OP, hoor. Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vastNet als VBL-users elkaar ook per ongeluk volgens om FOK! te verzieken.
Je moet toch wel heel weinig in je leven hebben als je je plezier uit online pesten moet halen... Het was net zo gezellig hier.
LB gone wild.quote:
Jij bent geen voorstander van mijn bliksemcarrière mortaxx?quote:
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Even een serieuse vraag, ben je homo?
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegtquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die ONZ-kliek is bijna nog erger denk ik. Maar goed. Van je collega's moet je het maar hebben zeggen ze.
Van binnen ben ik nog altijd een VI Hooliganquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van mijn bliksemcarrière mortaxx?
Jammer hoor, en dat alleen maar omdat ik een keer VI ten schande heb gebracht.
Maar hij staat in de OP!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon, wil je je alsjeblieft gedragen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, helemaal doorgedraaid!!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.
[..]
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegt
"Onkruid vergaat niet" in dit geval is het enkel verplaatst.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat doe ik al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom emogif je me?quote:
Ik ga nu wel slapen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij nogIk mag jou wel
Goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedankt, pap.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga nu wel slapen.
Moet er om 9:30 weer uit namelijk
Godver.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezigHopelijk is hij nog voor reden vatbaar. Vaak zit er geen rem op die ONZ gebruikers. Als ze eenmaal bloed hebben geroken dan willen ze een subforum echt de dood in jagen.
Ja he, met van die geweren zoals AK47, doodbeangstigend, ik zeg het je!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezigHopelijk is hij nog voor reden vatbaar. Vaak zit er geen rem op die ONZ gebruikers. Als ze eenmaal bloed hebben geroken dan willen ze een subforum echt de dood in jagen.
Tjaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En ik weet gewoon dat ik stiekem mobiel ga fokken
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.
[..]
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegt
"Onkruid vergaat niet" in dit geval is het enkel verplaatst.
En die mods dan ook daarquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja he, met van die geweren zoals AK47, doodbeangstigend, ik zeg het je!
Waarom?quote:
Klopt, ben blij dat ze daar zitten. Gelukkig zijn ze hier weg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.
ONZ-SC = JNG 2.0 inderdaad.
Ik ben echt blij met de users hier.
Bedankt Koelkast. Liefde vanuit jouw kant is altijd wel goed.quote:
Ik kom ook van JNG maar vroeger vonden mensen mij verschrikkelijk nu niet echtquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vreemd en ongepast inderdaad. Ik vind het vooral vreemd dat ze gewoon opnieuw een eigen SC kregen. In JNG was het toch wel duidelijk geworden dat die kliek alleen voor problemen zorgt.
Tja... geforceerd hard optreden leidt tot rancune. En zolang ze in hun eigen ONZ-SC blijven is er weinig tegen te zeggen. Het is pas gevaarlijk als ze weer een rebelse bui krijgen en andere SC's besluiten te vernagelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MAMARCHIDE.quote:
Probeer maar eens een tijdje te posten in de ONZ-SC daar kom je echt niet tussen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom ook van JNG maar vroeger vonden mensen mij verschrikkelijk nu niet echt
Ik heb al zo idee wat voor volk daar zit, waarschijnlijk allemaal mensen die je met alles belachelijk willen maken of nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Probeer maar eens een tijdje te posten in de ONZ-SC daar kom je echt niet tussen.
OOIT ZIE IK JOU.quote:
Meer dan een note geven kan ik toch niet doen? Ik heb dit bij LittleBrownie al gedaan. Maar ze blijft de boel maar verzieken hier. Ach ze beloofde zich beter te gedragen. Ik ben benieuwd hoe lang we haar rustig kunnen houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... geforceerd hard optreden leidt tot rancune. En zolang ze in hun eigen ONZ-SC blijven is er weinig tegen te zeggen. Het is pas gevaarlijk als ze weer een rebelse bui krijgen en andere SC's besluiten te vernagelen.
Maar jij bent hier mod he... ik snap wel dat je liever niks doet, straks staan ze voor je huis, maar dit kan niet langer zo.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb al zo idee wat voor volk daar zit, waarschijnlijk allemaal mensen die je met alles belachelijk willen maken of niet
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meer dan een note geven kan ik toch niet doen? Ik heb dit bij LittleBrownie al gedaan. Maar ze blijft de boel maar verzieken hier. Ach ze beloofde zich beter te gedragen. Ik ben benieuwd hoe lang we haar rustig kunnen houden.
Echt keigaaf, beste nye everrrquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ging wel, lekker rustig gehouden. Jij dan?
Ach ja, ik snap niet hoe mensen daar genot uit kunnen halen. Ik snap het wel een beetje, ik moest ook lachen toen een joch ging janken omdat ik hem 30x had doodgereden op gta, maarja leave het potje danquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Echt vreselijke type's vind ik dat. Maar ach ze hebben er zelf blijkbaar wel plezier aan.
Ja zaterdag. Ben dan wel om 3 uur klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet je de komende 4 dagen? Ik moet telkens vanaf 3/4 uur werken, ben je er dan?
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.
Hopelijk lukt deze metamorfose haar voordat het te laat is. Als ze meerdere SC's op deze wijze binnentreedt zit een perm ban er wel in
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom. Boers meisje maakt kennis met de grote stad en wil haar gebreken overcompenseren. Het wordt tijd dat LB inziet dat niet stads zijn je niet per se slechter maakt enkel anders.
Hopelijk lukt deze metamorfose haar voordat het te laat is. Als ze meerdere SC's op deze wijze binnentreedt zit een perm ban er wel in
Oh. Oké.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.
Ik vraag mij voornamelijk af wat ze precies doet om die note's te voorkomen... Mods zijn meestal mannelijk...quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verbaasde mij dat ik de eerste negatieve note bij haar had geplaatst. Ach misschien schat ik haar helemaal verkeerd in en is ze gewoon echt zo dom.
Ik moet om 3 uur beginnen, ik loop wel een rondje als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja zaterdag. Ben dan wel om 3 uur klaar
We moeten eerst verandering in je gedrag kunnen zien jonge dame. Daarna start het vergevingsproces,quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.
Wat heb je uitgespookt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB GELEERD VAN M'N FOUTEN. VERGEEF MIJ ALSJEBLIEFT.
Anders kom ik wel langs als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet om 3 uur beginnen, ik loop wel een rondje als ik het niet vergeet
Ik ging rellenquote:
Als je gewoon normaal doet ben je best welkom hoor. Maar niet iemands anders problemen gebruiken. Oké?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voel me niet meer welkom. Ik ben afgestoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |