Even een serieuse vraag, ben je homo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltang
Die ONZ-kliek is bijna nog erger denk ik. Maar goed. Van je collega's moet je het maar hebben zeggen ze.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vastNet als VBL-users elkaar ook per ongeluk volgens om FOK! te verzieken.
Je moet toch wel heel weinig in je leven hebben als je je plezier uit online pesten moet halen... Het was net zo gezellig hier.
Jij, rellen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik beloof plechtig voortaan niet meer te rellen. Het was een fase waar ik nu enorm spijt van heb. Vergeef me alsjeblieft.
Ik zal je niet teleurstellen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltang
KLB is wel een kweekvijver van FA's dus dat zou zomaar kunnen. GC is toch een beetje g-moddenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zelf ook gewoon zeggen.
żQue? Ik sta zelfs in de OP, hoor. Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vastNet als VBL-users elkaar ook per ongeluk volgens om FOK! te verzieken.
Je moet toch wel heel weinig in je leven hebben als je je plezier uit online pesten moet halen... Het was net zo gezellig hier.
LB gone wild.quote:
Jij bent geen voorstander van mijn bliksemcarrière mortaxx?quote:
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Even een serieuse vraag, ben je homo?
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegtquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die ONZ-kliek is bijna nog erger denk ik. Maar goed. Van je collega's moet je het maar hebben zeggen ze.
Van binnen ben ik nog altijd een VI Hooliganquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van mijn bliksemcarrière mortaxx?
Jammer hoor, en dat alleen maar omdat ik een keer VI ten schande heb gebracht.
Maar hij staat in de OP!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon, wil je je alsjeblieft gedragen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, helemaal doorgedraaid!!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo flamboyant als maar zijn kan. De vraag is natuurlijk wel weer of ik überhaupt een man ben.
[..]
Zeer spijtig ja. JNG sluiten had ook helemaal geen zin. Zolang mijn grote vriend Ajacied422 altijd zegt
"Onkruid vergaat niet" in dit geval is het enkel verplaatst.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat doe ik al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom emogif je me?quote:
Ik ga nu wel slapen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij nogIk mag jou wel
Goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |