Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Over 50 jaar worden we toch onsterfelijk
LB?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
Wat?quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
Littlerabbit vast ook.
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Je grootmoeder op een bakfiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Och jeetje! Helaas kan ik er niet bij zijn om LB en jou uit elkaar te trekken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij durft wel, lefgozer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je grootmoeder op een bakfiets.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hey nazi man je bent weer terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan interviewen. Gouden formatquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te voorspelbaar dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |