Het is gewoon een kinderachtig subforum.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
Etsuquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
Ben er pas weerquote:
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtig subforum.
Met als aanvoerder LB trouwens, die haar frustraties hier komt botvieren.
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EtsuMij een beetje zwart haar aanpraten.
Maar gelukkig is de sfeer hier goed genoeg dat daar geen ruzie uit voortkomt. In JNG 2.0 aka ONZ-SC was er een knallende ruzie ontstaan.
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Kan je iets hierover uitleggen aan je favoriete user?
Hoi, nee.quote:
Ik vergeef je de karige uitleg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.
De wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er hier iemand die Steam gebruikt?
Er was hier geen ruzie. In de ONZ-SC was een serieuze rel ontstaan. Hier lopen wij over aan het napraten.quote:
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
We gaan je missen met je lieve katquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Half 3 mensen. Ik ga maar eens. Misschien nog mobiel
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Progamma voor games ofzo ik snap em niet
RT voor het nageslacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan je missen met je lieve kat.
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.Jezus, hoe ver kan iemand zinken. Op een online forum nog wel.
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Over 50 jaar worden we toch onsterfelijk
LB?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
Wat?quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
Littlerabbit vast ook.
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Je grootmoeder op een bakfiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Och jeetje! Helaas kan ik er niet bij zijn om LB en jou uit elkaar te trekken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij durft wel, lefgozer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je grootmoeder op een bakfiets.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hey nazi man je bent weer terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan interviewen. Gouden formatquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te voorspelbaar dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.
Ik had zin in #murp maar nu FOK! ik mobielquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de flits-UI's terug?
Zie mijne dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de flits-UI's terug?
Ja man je hebt gelijk moet gewoon beetje rustig blijven hier gezellig praten geen zin in dat geschreeuw en gezeik op dit tijdstipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Leuk hoor nu gaan ze van deze SC weer een puinhoop maken.
Hahahaha wat een lol.
En ja hoor daar zijn de hulptroepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga slapen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ja hoor daar zijn de hulptroepen
Je was ooit zo'n leuke user LB. Dit rellen heb je helemaal niet nodig.
Jij bent de GC mod hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Hahahaha wat een lol.
Hè, wat? Ik kom hier gewoon via m'n actieve topics.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Te voorspelbaar dit.
Hahahaha wat een lol.
Beste Ezell,quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Och jeetje! Helaas kan ik er niet bij zijn om LB en jou uit elkaar te trekken.
Mijn stal is zojuist voorzien van een vers bedje hooi. Tijd om te gaan dus.
Welterusten alvast.
Laat staan op dit tijdstipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ja hoor daar zijn de hulptroepen
Je was ooit zo'n leuke user LB. Dit rellen heb je helemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
Houd jij deze berg ellende in bedwang?
Ja vastquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hè, wat? Ik kom hier gewoon via m'n actieve topics.
Ik ga je een kans geven!quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik beloof plechtig voortaan niet meer te rellen. Het was een fase waar ik nu enorm spijt van heb. Vergeef me alsjeblieft.
Ik heb al het vertrouwen in je. Als je het een maand volhoudt mag je mijn haar te lijf met een stijltangquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik beloof plechtig voortaan niet meer te rellen. Het was een fase waar ik nu enorm spijt van heb. Vergeef me alsjeblieft.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |