Wat leuk dat je hier post 422. Jij bent toch wel mijn favoriete user.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.
Ze vroegen om pics van LB, niet van mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lokpost.
Die parasieten moeten niet aan mijn ezell gaan zitten.
Mmmm.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen op zondagavond in de TV SC, als het me dan uitkomt.
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier post 422. Jij bent toch wel mijn favoriete user.
Diep van binnen huilt er iets van me.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mmmm.
Een jongen met een eigen mening, nou ik denk dat je nu geen vriend van Elan meer kan worden hoor sitjn.
Ik neem je evengoed maar in bescherming. Zoals LR al zei:''soms is het daar heel klef, en soms is er daar heel veel ruzie'' dat is niet goed voor jou Ezell. Jij hebt enorm veel liefde nodig. Liefde die je natuurlijk verdien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze vroegen om pics van LB, niet van mij.
Niet te moe voor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diep van binnen huilt er iets van me.
Ach jeetje toch, ik ga voortaan twee keer nadenken voordat ik daar weer iets plaats.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem je evengoed maar in bescherming. Zoals LR al zei:''soms is het daar heel klef, en soms is er daar heel veel ruzie'' dat is niet goed voor jou Ezell. Jij hebt enorm veel liefde nodig. Liefde die je natuurlijk verdien.
Vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat iedereen maar pics van elkaar wilt hebben.
Alleen van de meisjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, ze slaapt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.
Maar wanneer staat de koffie voor mij klaar?
Bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach jeetje toch, ik ga voortaan twee keer nadenken voordat ik daar weer iets plaats.
Gezellig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt natuurlijk.
Zal wel bij de starbucks op station worden.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Da's hartstikke fijn voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kerstkaart bedank collage is bij nader inzien best goed gelukt
Bruin haar hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik doe voor jou op onze meet geen onderbroek onder mijn dierenpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |