Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef Ezell het volgende:
Sof is inderdaad een jongen. Weten jullie toch wel?
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Jullie zijn misschien wel de twee minst geloofwaardige users van GRTD.
Bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Jullie zijn misschien wel de twee minst geloofwaardige users van GRTD.
[..]
Pak de Bijbel erbij.
Die kan ik ook vervalsenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.
Meneer pigtailquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Hoor wie het zegt. Meneer "Waarom krijg ik nooit eens een mooie foto van je"
Net als een vriendin op Fok!. Wat bij jou vanzelfsprekend niet van toepassing isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die kan ik ook vervalsen
Ik denk dat Geflipte-koelkast geen KPD-rechten heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.
Oh... ja, ze lachte wel de hele tijd.. vroeg me al af waaromquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die kan ik ook vervalsen
Sof is altijd highquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh... ja, ze lachte wel de hele tijd.. vroeg me al af waarom
Klopt. Lijkt mij voorlopig wel zo handig??quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Geflipte-koelkast geen KPD-rechten heeft.
Komt goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
De jajem is op ik ga plat. Morgen samenvatting van resterende ruzie plz
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt mij voorlopig wel zo handig??
Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
foto's zeggen geen duizend woorden hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...
kom wel goed, schatjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.
Tjacka supermod toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zie dit als een compliment. Maar mijn liefde naar jou valt wel serieus te nemen hoor.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ander het heel goed doen
Ander is een topgozer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ander het heel goed doen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
foto's zeggen geen duizend woorden he
[..]
kom wel goed, schatje
[..]
Tjacka supermod toch.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is het aan te raden dan?
Gelukkig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.
Heb geen idee. Ik doe niet aan zulke praktijken, maar sof is gewoon badboyquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat neemt hij/zij zoal?
Alsof ik dat ooit gedaan heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Voordat je het weet loop je mij achter mijn rug om weer belachelijk te maken.
Het valt mij wel op dat jij en cookieslikker nooit gelijk online zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit gedaan heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef J.James het volgende:
[..]
Omdat de meeste stemmen geld en ik wil geld.
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef klawie het volgende:
Omdat ik lb lief vind heb ik anders gestemd
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef klawie het volgende:
Omdat ik lb lief vind heb ik anders gestemd
quote:
jouw ondertitelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.
Wat voor aanbod heb ik jou gedaan???quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.
Wedden als ik der opbel dat dat zo geregeld is? Die houd wel van relletjes denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat jij en cookieslikker nooit gelijk online zijn.
Best bijzonder eigenlijk.
Ik ben over. Ontwikkeld met Heppie maar durfde de stap nog niet te maken, maar Ezell is zo tolerant deze avond.quote:
Ik dacht dat je Ander was?quote:
Ik ben benieuwd welke proxy je ga gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wedden als ik der opbel dat dat zo geregeld is? Die houd wel van relletjes denk ik
Ja sorry, ik vind het iets te ver om mij om te laten bouwen voor jou. Laten we het houden op bromance.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben over. Ontwikkeld met Heppie maar durfde de stap nog niet te maken, maar Ezell is zo tolerant deze avond.
Het is dat ze een man is, anders wist ik het wel.
o jaquote:
tuurlijk niet, oetlulquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geheel terecht natuurlijk.
Anderquote:
Stoerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Ik kom morgen nog effe en dan vraag ik sof met wie ze wil neuken
Ach, geloof in je zelf. Je bent vrij om ons in het echt te zien. Maar dat durf je nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke proxy je ga gebruiken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Dat is prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Kan jij in stoner de stemmen aanpassen voor de meeting voor mij naar 25 janquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik pas de links van dit soort polls altijd aan zodat ik de gewenste uitslag krijg
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik pas de links van dit soort polls altijd aan zodat ik de gewenste uitslag krijg
Wij weten toch al dat ze jou kiestquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is prima.
Veel plezier in de ONZ-SC daar zijn gelukkig nooit zulke grote rellen.
Oh ja wel hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, geloof in je zelf. Je bent vrij om ons in het echt te zien. Maar dat durf je niet
Show je 30cm snikkel aan haar dan kiest ze jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij weten toch al dat ze jou kiest
Ik kan wel lachen om de ONZ-SC en hun superioriteitsgevoel gebaseerd op ehm, ehmquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is prima.
Veel plezier in de ONZ-SC daar zijn gelukkig nooit zulke grote rellen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Show je 30cm snikkel aan haar dan kiest ze jou
Dat weet ik niet zo zeker. Mijn agressie kan soms best naar uitvallen snap je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij weten toch al dat ze jou kiest
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het Tjackaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, dat liep niet zo positief afquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Het word gewoon groep seks. is meteen alles opgelost hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
Littlerabbit denkt serieus dat hij een kans maakt bij sof .
Littlerabbit1 zou een goede kans maken, desnoods Eian maar hij echt niet.
Ik wil sof ook wel doen hoor andersquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het TjackaIs een goeie jongen
Hebben we gezien jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker. Mijn agressie kan soms best naar uitvallen snap je.
Vriendjes politiek van modsquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het TjackaIs een goeie jongen
Waar is deze post nou weer goed voorquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door J.James op 02-01-2014 02:09:43 ]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.quote:
Misschien is er voor jou nog een ander meisje. Wie heb je in gedachten. Doe ik een goed woordje voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Vriendjes politiek van mods
Ik miss die van mij ook posten voor de lol
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef klawie het volgende:
Wie weer is ze wel fucking dik en kan ze niet eens haar eigen sneetje zien
Nu je over commando begint, kun je je ook push-ups ermee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben 19 ik krijg hem omhoog op comando
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.
En geloof me die komen hard aan
Ik ben voorzien dankjewel voor de moeite mocht ik het ooit met me gladde praatjes niet afkunnen weet ik je te vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is er voor jou nog een ander meisje. Wie heb je in gedachten. Doe ik een goed woordje voor je
Tjacka is supermod. Hij mag iedereen tot ongewenst benoemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar bij Wasteland moeten houden. Straks komen die ONZ users hier vast.
Hij kan wel op en neer maar wil niet me gewicht erop zetten ding moet ze werk nog doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Nu je over commando begint, kun je je ook push-ups ermee?
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar bij Wasteland moeten houden. Straks komen die ONZ users hier vast.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.
En geloof me die komen hard aan
Ik ga het maar niet over de mijne hebben....quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben 19 ik krijg hem omhoog op comando
Maar dan hebben we elke nacht een rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:08 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #131] Liefde is een vreemde ziekte...
moet je hier kijken
deze sc loopt helemaal uit de hand
Er heerst daar altijd een soort van ruzie. Het is maar goed dat ik daar niet meer post.quote:
Krijgen we er dan zo'n shirt bij/?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka is supermod. Hij mag iedereen tot ongewenst benoemen.
Ben er ook maar mee gestopt. Die vijandigheid en het nare sfeertje laat een heel vervelend gevoel bij mij achter. Ik kom nog altijd voor mijn plezier op FOK!. Als ik ruzie wil zorg ik wel dat nuttig is voor iets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er heerst daar altijd een soort van ruzie. Het is maar goed dat ik daar niet meer post.
2 topicsquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:08 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #131] Liefde is een vreemde ziekte...
moet je hier kijken
deze sc loopt helemaal uit de hand
Gezellige boel inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat er hier nooit iets aan de hand is trouwens. Het is daar of heel klef tegen elkaar of enorme ruzie's. Hier is het gewoon altijd chill.
Dankjequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat er hier nooit iets aan de hand is trouwens. Het is daar of heel klef tegen elkaar of enorme ruzie's. Hier is het gewoon altijd chill.
Ik ben blij dat jij dit bevestigt stijn.quote:
Nouja... Als er hier een meisje rondhangt dan kleft het hier ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Of ruzie, of extreem geslijm. Een tussenweg lijkt niet te kunnen. Ja als ze nieuwkomers uitkafferen lijken ze wel te groeperenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom alleen op zondagavond in de TV SC, als het me dan uitkomt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dit bevestigt stijn.![]()
Ik hoorde van Elan dat het heel gezellig is in de tv-sc. Misschien dat je daar ook een post moet gaan plaatsen?
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, waar is die gebleven?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.
Wat leuk dat je hier post 422. Jij bent toch wel mijn favoriete user.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.
Ze vroegen om pics van LB, niet van mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lokpost.
Die parasieten moeten niet aan mijn ezell gaan zitten.
Mmmm.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen op zondagavond in de TV SC, als het me dan uitkomt.
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier post 422. Jij bent toch wel mijn favoriete user.
Diep van binnen huilt er iets van me.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mmmm.
Een jongen met een eigen mening, nou ik denk dat je nu geen vriend van Elan meer kan worden hoor sitjn.
Ik neem je evengoed maar in bescherming. Zoals LR al zei:''soms is het daar heel klef, en soms is er daar heel veel ruzie'' dat is niet goed voor jou Ezell. Jij hebt enorm veel liefde nodig. Liefde die je natuurlijk verdien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze vroegen om pics van LB, niet van mij.
Niet te moe voor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diep van binnen huilt er iets van me.
Ach jeetje toch, ik ga voortaan twee keer nadenken voordat ik daar weer iets plaats.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem je evengoed maar in bescherming. Zoals LR al zei:''soms is het daar heel klef, en soms is er daar heel veel ruzie'' dat is niet goed voor jou Ezell. Jij hebt enorm veel liefde nodig. Liefde die je natuurlijk verdien.
Vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat iedereen maar pics van elkaar wilt hebben.
Alleen van de meisjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, ze slaapt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.
Maar wanneer staat de koffie voor mij klaar?
Bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach jeetje toch, ik ga voortaan twee keer nadenken voordat ik daar weer iets plaats.
Gezellig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt natuurlijk.
Zal wel bij de starbucks op station worden.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Da's hartstikke fijn voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kerstkaart bedank collage is bij nader inzien best goed gelukt
Bruin haar hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik doe voor jou op onze meet geen onderbroek onder mijn dierenpak.
Het is gewoon een kinderachtig subforum.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
Etsuquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben er pas weerquote:
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtig subforum.
Met als aanvoerder LB trouwens, die haar frustraties hier komt botvieren.
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EtsuMij een beetje zwart haar aanpraten.
Maar gelukkig is de sfeer hier goed genoeg dat daar geen ruzie uit voortkomt. In JNG 2.0 aka ONZ-SC was er een knallende ruzie ontstaan.
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Kan je iets hierover uitleggen aan je favoriete user?
Hoi, nee.quote:
Ik vergeef je de karige uitleg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.
De wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er hier iemand die Steam gebruikt?
Er was hier geen ruzie. In de ONZ-SC was een serieuze rel ontstaan. Hier lopen wij over aan het napraten.quote:
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
We gaan je missen met je lieve katquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Half 3 mensen. Ik ga maar eens. Misschien nog mobiel
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Progamma voor games ofzo ik snap em niet
RT voor het nageslacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan je missen met je lieve kat.
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.Jezus, hoe ver kan iemand zinken. Op een online forum nog wel.
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Over 50 jaar worden we toch onsterfelijk
LB?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
Wat?quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
Littlerabbit vast ook.
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Je grootmoeder op een bakfiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht. Wat ben je ook een rellende user hé.
Och jeetje! Helaas kan ik er niet bij zijn om LB en jou uit elkaar te trekken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij durft wel, lefgozer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je grootmoeder op een bakfiets.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hey nazi man je bent weer terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan interviewen. Gouden formatquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te voorspelbaar dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even stoken ja. Wel natuurlijk eerst haar ONZ vriendjes waarschuwen natuurlijk. Echte internethelden durven het nooit alleen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |