Ik ben benieuwd welke proxy je ga gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wedden als ik der opbel dat dat zo geregeld is? Die houd wel van relletjes denk ik
Ja sorry, ik vind het iets te ver om mij om te laten bouwen voor jou. Laten we het houden op bromance.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben over. Ontwikkeld met Heppie maar durfde de stap nog niet te maken, maar Ezell is zo tolerant deze avond.
Het is dat ze een man is, anders wist ik het wel.
o jaquote:
tuurlijk niet, oetlulquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geheel terecht natuurlijk.
Anderquote:
Stoerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Ik kom morgen nog effe en dan vraag ik sof met wie ze wil neuken
Ach, geloof in je zelf. Je bent vrij om ons in het echt te zien. Maar dat durf je nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke proxy je ga gebruiken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Dat is prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Kan jij in stoner de stemmen aanpassen voor de meeting voor mij naar 25 janquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik pas de links van dit soort polls altijd aan zodat ik de gewenste uitslag krijg
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik pas de links van dit soort polls altijd aan zodat ik de gewenste uitslag krijg
Wij weten toch al dat ze jou kiestquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is prima.
Veel plezier in de ONZ-SC daar zijn gelukkig nooit zulke grote rellen.
Oh ja wel hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, geloof in je zelf. Je bent vrij om ons in het echt te zien. Maar dat durf je niet
Show je 30cm snikkel aan haar dan kiest ze jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij weten toch al dat ze jou kiest
Ik kan wel lachen om de ONZ-SC en hun superioriteitsgevoel gebaseerd op ehm, ehmquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is prima.
Veel plezier in de ONZ-SC daar zijn gelukkig nooit zulke grote rellen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Show je 30cm snikkel aan haar dan kiest ze jou
Dat weet ik niet zo zeker. Mijn agressie kan soms best naar uitvallen snap je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij weten toch al dat ze jou kiest
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het Tjackaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, dat liep niet zo positief afquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Het word gewoon groep seks. is meteen alles opgelost hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
Littlerabbit denkt serieus dat hij een kans maakt bij sof .
Littlerabbit1 zou een goede kans maken, desnoods Eian maar hij echt niet.
Ik wil sof ook wel doen hoor andersquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het TjackaIs een goeie jongen
Hebben we gezien jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker. Mijn agressie kan soms best naar uitvallen snap je.
Vriendjes politiek van modsquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb m'n 14cm al in KPD gezet, maar nog geen reacties erop. Sowieso gun ik het TjackaIs een goeie jongen
Waar is deze post nou weer goed voorquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door J.James op 02-01-2014 02:09:43 ]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.quote:
Misschien is er voor jou nog een ander meisje. Wie heb je in gedachten. Doe ik een goed woordje voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Vriendjes politiek van mods
Ik miss die van mij ook posten voor de lol
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef klawie het volgende:
Wie weer is ze wel fucking dik en kan ze niet eens haar eigen sneetje zien
Nu je over commando begint, kun je je ook push-ups ermee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben 19 ik krijg hem omhoog op comando
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.
En geloof me die komen hard aan
Ik ben voorzien dankjewel voor de moeite mocht ik het ooit met me gladde praatjes niet afkunnen weet ik je te vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is er voor jou nog een ander meisje. Wie heb je in gedachten. Doe ik een goed woordje voor je
Tjacka is supermod. Hij mag iedereen tot ongewenst benoemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar bij Wasteland moeten houden. Straks komen die ONZ users hier vast.
Hij kan wel op en neer maar wil niet me gewicht erop zetten ding moet ze werk nog doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Nu je over commando begint, kun je je ook push-ups ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |