Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar bij Wasteland moeten houden. Straks komen die ONZ users hier vast.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Tjacka boos maakt krijg je direct een krat Old Amsterdam naar je kop gesmeten.
En geloof me die komen hard aan
Ik ga het maar niet over de mijne hebben....quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben 19 ik krijg hem omhoog op comando
Maar dan hebben we elke nacht een rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar bij Wasteland moeten houden. Straks komen die ONZ users hier vast.
ONZquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:08 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #131] Liefde is een vreemde ziekte...
moet je hier kijken
deze sc loopt helemaal uit de hand
Er heerst daar altijd een soort van ruzie. Het is maar goed dat ik daar niet meer post.quote:
Krijgen we er dan zo'n shirt bij/?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka is supermod. Hij mag iedereen tot ongewenst benoemen.
Ben er ook maar mee gestopt. Die vijandigheid en het nare sfeertje laat een heel vervelend gevoel bij mij achter. Ik kom nog altijd voor mijn plezier op FOK!. Als ik ruzie wil zorg ik wel dat nuttig is voor iets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er heerst daar altijd een soort van ruzie. Het is maar goed dat ik daar niet meer post.
2 topicsquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:08 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #131] Liefde is een vreemde ziekte...
moet je hier kijken
deze sc loopt helemaal uit de hand
Gezellige boel inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat er hier nooit iets aan de hand is trouwens. Het is daar of heel klef tegen elkaar of enorme ruzie's. Hier is het gewoon altijd chill.
Dankjequote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat er hier nooit iets aan de hand is trouwens. Het is daar of heel klef tegen elkaar of enorme ruzie's. Hier is het gewoon altijd chill.
Ik ben blij dat jij dit bevestigt stijn.quote:
Nouja... Als er hier een meisje rondhangt dan kleft het hier ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Of ruzie, of extreem geslijm. Een tussenweg lijkt niet te kunnen. Ja als ze nieuwkomers uitkafferen lijken ze wel te groeperenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom alleen op zondagavond in de TV SC, als het me dan uitkomt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dit bevestigt stijn.![]()
Ik hoorde van Elan dat het heel gezellig is in de tv-sc. Misschien dat je daar ook een post moet gaan plaatsen?
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, waar is die gebleven?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hangt het drankorgel uit in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |