quote:

Ik kan je garanderen dat het geen hand is maar levend vleesquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rechterhand is geen persoon

En ook nog users gaan weren hé?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
Inderdaad, ga maar mooi terug naar GRTD

Kipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het geen hand is maar levend vlees

Ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]

quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik.Little Brownie ja? Awh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.

Ja.quote:

Hmm, pics? (Even serieus, niet om te beoordelen op uiterlijk maar ik heb een beeld van iemand nodigquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ze is echt vet schattig en lief in het echt.

quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell, ik moet je iets bekennen

Nee, ik stuur geen pics van LB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, pics? (Even serieus, niet om te beoordelen op uiterlijk maar ik heb een beeld van iemand nodig)

Ik ben getrouwd met BBQSausage.quote:

Wowquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met BBQSausage.

Maakt niet uit zolang het maar op FOK! is. Wat wij hebben is echt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

hoquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |