Laat maar zitten dan. We gaan wel ganzenborden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent mn zus dus dat is raar
ik heb beidequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog geen pic van sof gezien. Laat staan dr nummer
'Overlopers' vind ik een groot woord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuile overlopers naar dit casual topic
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstaligquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Harry Potter is ook niet echt wat
Herman Koch's boeken
Dit bedoel ik. Fagsquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo knuffel import Eindhovenaar van me
Paultjuhquote:
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hersenen zijn eps parels dus dat verklaart het gebrek aan verstand wel een beetje.
Ah, de engelstalige Harry Potter reeks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Dus ze maken ruzie om een meid die geen van beide zal neuken
Ik geef jullie allebei 5 donnie's om een hoer te bezoeken probleem opgelost
nee gewoon meteen rammenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Al is het doutzen kroes nooit ruzie maken voor een meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.
Ik bedoel jou niet hoor popjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Ik wil ook wat meer lezen. Ik wil te veelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Word dit de overloop rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Toch vond ik onze troll zeer geslaagd LR.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.
Pak de Bijbel erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
Geniaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets.
En het mooie is dat sof gewoon stiekem een jongen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |