Ik ga een baret kopen en in jou geloven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Het is als een religie. Kerkgangers gaan ook naar de kerk om hun liefde voor god te uiten. De meeste streven niet direct naar een fysieke relatie.
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik nooit kan stoppen met FOK!.
Dit forum geeft mij te veel vermaak.
Hij heeft een mooie UI.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Op zijn afdeling wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
Er komt een dag overzichtquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach morgen zijn ze allemaal weer weg vanwege deze ´´rel´´ en dan ziet niemand dat meer.
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Geen idee, ik werk daar niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zijn afdeling wel.
Hij maakt namelijk gatenkaas xD
Nee, Tjacka werkt niet bij de gatenkaas natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalen
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja meneer.
Ik luister alleen naar je omdat je zo'n mooie barret heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hoor. Ik heb überhaupt nog nooit een natte droom gehad.
Over bier enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
Mijn grootste fan.quote:
Paul plaatst dingen op de weblog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
nee alleen kaaskoppenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op jouw foto's fappen hoor als je dat wilt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga een baret kopen en in jou geloven.
Veel steun over de DM ookquote:
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?
Pareltjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul plaatst dingen op de weblog.
http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791
Vond het wel matigquote:
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dan het fijne over de kaasontwikkeling?
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtfquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Diepzinnig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.
Je weet wel, die witte bolletjes die in een zitzak zitten.
Iedereen wilt sof nukken, of LB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef klawie het volgende:
En dan nu het grootste probleem ruzie maken om een meisje wtf zijn jullie mee bezig
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.Misschien moeten jullie je gevoelens voor elkaar vaker uiten. Voorkomt dit soort ruzies.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtf
Balouquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lieve kat. Hoe heet 'ie?
[ afbeelding ]
Ligt eraan welk meisjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef klawie het volgende:
En dan nu het grootste probleem ruzie maken om een meisje wtf zijn jullie mee bezig
Tis geen Harry Potter natuurlijkquote:
maar sof is spangquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iedereen wilt sof nukken, of LB.
Gelukkig heb ik zelf iemand dus doe niet mee aan die rel
Dat moet je aan elan vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtf
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.Misschien moeten jullie je gevoelens voor elkaar vaker uiten. Voorkomt dit soort ruzies.
Het enige nadeel is dat als ik klaarkom er nu witte bolletjes uit komen in plaats van spermaquote:
Saindquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Ik leer een een hoop over mijn ex-matties uit vbl hier. Vaker meelezen
Ex-matties? What happened?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Harry Potter is ook niet echt watquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt eraan welk meisje
[..]
Tis geen Harry Potter natuurlijk
Dus ze maken ruzie om een meid die geen van beide zal neukenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iedereen wilt sof nukken, of LB.
Gelukkig heb ik zelf iemand dus doe niet mee aan die rel
Ik weet het niet meer, ik zie iedereen nu als troll.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka volgens mij worden we teruggetrollt nu, of?
Produceer je misschien drugs?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef J.James het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat als ik klaarkom er nu witte bolletjes uit komen in plaats van sperma
En vrouwen willen graag op mijn hoofd zitten.
Hallo knuffel import Eindhovenaar van mequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Maar je bent mn zus dus dat is raarquote:
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka volgens mij worden we teruggetrollt nu, of?
Nee, maar mijn hersenen zijn eps parels dus dat verklaart het gebrek aan verstand wel een beetje.quote:
Laat maar zitten dan. We gaan wel ganzenborden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent mn zus dus dat is raar
ik heb beidequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog geen pic van sof gezien. Laat staan dr nummer
'Overlopers' vind ik een groot woord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuile overlopers naar dit casual topic
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstaligquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Harry Potter is ook niet echt wat
Herman Koch's boeken
Dit bedoel ik. Fagsquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo knuffel import Eindhovenaar van me
Paultjuhquote:
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hersenen zijn eps parels dus dat verklaart het gebrek aan verstand wel een beetje.
Ah, de engelstalige Harry Potter reeks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Dus ze maken ruzie om een meid die geen van beide zal neuken
Ik geef jullie allebei 5 donnie's om een hoer te bezoeken probleem opgelost
nee gewoon meteen rammenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Al is het doutzen kroes nooit ruzie maken voor een meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.
Ik bedoel jou niet hoor popjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Ik wil ook wat meer lezen. Ik wil te veelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Word dit de overloop rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Toch vond ik onze troll zeer geslaagd LR.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.
Pak de Bijbel erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
Geniaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets.
En het mooie is dat sof gewoon stiekem een jongen is.
Heb die inderdaad in het engels staanquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, de engelstalige Harry Potter reeks?
Sowieso geen tijd voor. Ben al sinds de zomers in brothers Kazamarov bezigquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook wat meer lezen. Ik wil te veel![]()
Doen alsof het een troll is nu je teruggefloten bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch vond ik onze troll zeer geslaagd LR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |