Mijn grootste fan.quote:
Paul plaatst dingen op de weblog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
nee alleen kaaskoppenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op jouw foto's fappen hoor als je dat wilt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga een baret kopen en in jou geloven.
Veel steun over de DM ookquote:
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?
Pareltjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul plaatst dingen op de weblog.
http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791
Vond het wel matigquote:
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dan het fijne over de kaasontwikkeling?
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtfquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Diepzinnig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.
Je weet wel, die witte bolletjes die in een zitzak zitten.
Iedereen wilt sof nukken, of LB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef klawie het volgende:
En dan nu het grootste probleem ruzie maken om een meisje wtf zijn jullie mee bezig
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.Misschien moeten jullie je gevoelens voor elkaar vaker uiten. Voorkomt dit soort ruzies.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |