daarvoor heb je kunstbenen domme kerbaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of Tjacka verantwoordelijkheid aankan![]()
Ik kreeg echt een lachstuip, je zal maar ondergeschikt zijn aan Tjacka![]()
![]()
![]()
Dat is als een persoon zonder ledematen laten sprinten tegen Bolt![]()
![]()
Godverdrompelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is jouw taak. Mijn taak zit er al op.
Helemaal met jou erbijquote:
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je knipperende UI.
LB
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
volgens mij wonen der iets te veel morocs bij mij in me buurt
ja al die bomaanslagen elke dag hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant is
*leest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Jij en gevoelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.
We lopen hier gewoon 3 dagen achterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel de goede voornemens de lucht in worden geschoten.
Ja man en die peuken armoede: mag ik gerro x50 per dagquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja al die bomaanslagen elke dag he
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Stijn zou wel eens de jongste mod ooit kunnen worden en zelfs die zou orde kunnen houden hier.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Stijn zou wel eens de jongste mod ooit kunnen worden en zelfs die zou orde kunnen houden hier.
Want????quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant is
Plaag hem niet zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*leest.
Geen dank, Tjacka. De nacht mag je niet als excuus gebruiken.
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden hoor. Ik weiger te geloven dat Heppie al die tijd tweede keus was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.
Ik zou overal orde kunnen houden (Wat een geniaal zelfbeeld heb ik toch).quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Ben je fan van Stuart?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We lopen hier gewoon 3 dagen achter
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaag hem niet zo.
Tjacka is analfabeet.
Dat maakt toch niets uit als je in een kaasfabriek werkt.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. We hebben hier allemaal minimaal 1x een natte droom over LB gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.
En wat voor posts?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
Toch hebben LR en ik deze sc een hoop extra posts gekregen.
Stuart zou trots op ons zijn.
Heb ik jou op Skype?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Helemaal met jou erbij.
Waarom ben je nooit op Skype trouwens.
En waarom zet 'ie bij skype automatisch een hoofdletter?
Misschien moet je je apenpak aandoen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
woow
ik typ niet de juiste woorden merk ik
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef J.James het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. We hebben hier allemaal minimaal 1x een natte droom over LB gehad.
Zo zit het niet. Het is als een religie. Kerkgangers gaan ook naar de kerk om hun liefde voor god te uiten. De meeste streven niet direct naar een fysieke relatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden hoor. Ik weiger te geloven dat Heppie al die tijd tweede keus was.
Ach morgen zijn ze allemaal weer weg vanwege deze ´´rel´´ en dan ziet niemand dat meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En wat voor posts?
Kut posts. Bij PostNL belanden die meteen in de crematieoven.
Dronkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
woow
ik typ niet de juiste woorden merk ik
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
Ik ga een baret kopen en in jou geloven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Het is als een religie. Kerkgangers gaan ook naar de kerk om hun liefde voor god te uiten. De meeste streven niet direct naar een fysieke relatie.
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik nooit kan stoppen met FOK!.
Dit forum geeft mij te veel vermaak.
Hij heeft een mooie UI.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Op zijn afdeling wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
Er komt een dag overzichtquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach morgen zijn ze allemaal weer weg vanwege deze ´´rel´´ en dan ziet niemand dat meer.
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Geen idee, ik werk daar niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zijn afdeling wel.
Hij maakt namelijk gatenkaas xD
Nee, Tjacka werkt niet bij de gatenkaas natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalen
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja meneer.
Ik luister alleen naar je omdat je zo'n mooie barret heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hoor. Ik heb überhaupt nog nooit een natte droom gehad.
Over bier enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |