daarvoor heb je kunstbenen domme kerbaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of Tjacka verantwoordelijkheid aankan![]()
Ik kreeg echt een lachstuip, je zal maar ondergeschikt zijn aan Tjacka![]()
![]()
![]()
Dat is als een persoon zonder ledematen laten sprinten tegen Bolt![]()
![]()
Godverdrompelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is jouw taak. Mijn taak zit er al op.
Helemaal met jou erbijquote:
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je knipperende UI.
LB
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
volgens mij wonen der iets te veel morocs bij mij in me buurt
ja al die bomaanslagen elke dag hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant is
*leest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Jij en gevoelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.
We lopen hier gewoon 3 dagen achterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel de goede voornemens de lucht in worden geschoten.
Ja man en die peuken armoede: mag ik gerro x50 per dagquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja al die bomaanslagen elke dag he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |