Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef Ezell het volgende:
Sof is inderdaad een jongen. Weten jullie toch wel?
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Jullie zijn misschien wel de twee minst geloofwaardige users van GRTD.
Bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Jullie zijn misschien wel de twee minst geloofwaardige users van GRTD.
[..]
Pak de Bijbel erbij.
Die kan ik ook vervalsenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.
Meneer pigtailquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Hoor wie het zegt. Meneer "Waarom krijg ik nooit eens een mooie foto van je"
Net als een vriendin op Fok!. Wat bij jou vanzelfsprekend niet van toepassing isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die kan ik ook vervalsen
Ik denk dat Geflipte-koelkast geen KPD-rechten heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.
Oh... ja, ze lachte wel de hele tijd.. vroeg me al af waaromquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die kan ik ook vervalsen
Sof is altijd highquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh... ja, ze lachte wel de hele tijd.. vroeg me al af waarom
Klopt. Lijkt mij voorlopig wel zo handig??quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Geflipte-koelkast geen KPD-rechten heeft.
Komt goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
De jajem is op ik ga plat. Morgen samenvatting van resterende ruzie plz
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt mij voorlopig wel zo handig??
Leuk dat je er was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Saind het volgende:
foto's zeggen geen duizend woorden hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik heb een snapshot gezien op tc waarbij het er niet zo uitzag anders...
kom wel goed, schatjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint nu toch wel enigszins beledigend te worden. Ik zal mijn hart nog eens luchten bij je.
Tjacka supermod toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zie dit als een compliment. Maar mijn liefde naar jou valt wel serieus te nemen hoor.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ander het heel goed doen
Ander is een topgozer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Ander het heel goed doen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
foto's zeggen geen duizend woorden he
[..]
kom wel goed, schatje
[..]
Tjacka supermod toch.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is het aan te raden dan?
Gelukkig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.
Heb geen idee. Ik doe niet aan zulke praktijken, maar sof is gewoon badboyquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat neemt hij/zij zoal?
Alsof ik dat ooit gedaan heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Voordat je het weet loop je mij achter mijn rug om weer belachelijk te maken.
Het valt mij wel op dat jij en cookieslikker nooit gelijk online zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit gedaan heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef J.James het volgende:
[..]
Omdat de meeste stemmen geld en ik wil geld.
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef klawie het volgende:
Omdat ik lb lief vind heb ik anders gestemd
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef klawie het volgende:
Omdat ik lb lief vind heb ik anders gestemd
quote:
jouw ondertitelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.
Wat voor aanbod heb ik jou gedaan???quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje hypocriet wel. Al neem ik je eerdere aanbod nog steeds aan.
Wedden als ik der opbel dat dat zo geregeld is? Die houd wel van relletjes denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat jij en cookieslikker nooit gelijk online zijn.
Best bijzonder eigenlijk.
Ik ben over. Ontwikkeld met Heppie maar durfde de stap nog niet te maken, maar Ezell is zo tolerant deze avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |