Het is gewoon een kinderachtig subforum.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
Etsuquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Hier weten de meeste mensen niet eens wie welke haarkleur heeft. Snap dat niet hoor, dat gedoe in ONZ.
Ben er pas weerquote:
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon een kinderachtig subforum.
Met als aanvoerder LB trouwens, die haar frustraties hier komt botvieren.
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EtsuMij een beetje zwart haar aanpraten.
Maar gelukkig is de sfeer hier goed genoeg dat daar geen ruzie uit voortkomt. In JNG 2.0 aka ONZ-SC was er een knallende ruzie ontstaan.
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Kan je iets hierover uitleggen aan je favoriete user?
Hoi, nee.quote:
Ik vergeef je de karige uitleg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit in jong heb gepost snap ik het ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.
De wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er hier iemand die Steam gebruikt?
Er was hier geen ruzie. In de ONZ-SC was een serieuze rel ontstaan. Hier lopen wij over aan het napraten.quote:
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een ongelimiteerde hoeveelheid Roosvicee.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
We gaan je missen met je lieve katquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Half 3 mensen. Ik ga maar eens. Misschien nog mobiel
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Progamma voor games ofzo ik snap em niet
RT voor het nageslacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor heel Fok!.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan je missen met je lieve kat.
Ik ben het met je eens. Het is zeer triest en zeer sneu. Maar gelukkig post ze nu daar. Blijkbaar is zij wel dol op rellen. Ik verwacht er binnen enkele minuten ook wel in dit topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weggaan omdat ze hier gaan aanvoerder kon zijn.Jezus, hoe ver kan iemand zinken. Op een online forum nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |