Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel een ban-aanvraag gedaan vanwege privé-informatie.
De wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Nator?die komt weleens in ONZ SC
Wat doe je nog in deze SC? Je maakt niet echt vrienden met je gedrag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?
Mensen moeten gewoon 1 account gebruiken dan heb je dit soort verwarring niet.
Ik wil bij de marine later.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat doe je nog in deze SC? Je maakt niet echt vrienden met je gedrag.
Heeft ie zijn ONZ account weer opgegraven ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Nator?die komt weleens in ONZ SC
Er is natuurlijk een reden voor een ander account.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Privé informatie is iemands andere account noemen dat hij/zij gebruikte op een forum?
Zal ik het doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?
Wie de fuck ben je, creep
Zeg me op zijn minst hoe ik jou zou moeten kennen, je overvalt me nogal door dingen van meer dan 2 jaar geleden zo op het internet te knallenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, hij post met beide.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie zijn ONZ account weer opgegraven ja?
Waarom maak je plezier om iemand zijn werk keuze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil bij de marine later.
Moet doorzetten.
Douche je graag? Xdxdquote:
Ik mag jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Douche je graag? Xdxd
#bestegrapvan2014
Nu alquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Douche je graag? Xdxd
#bestegrapvan2014
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden voor een ander account.![]()
quote:
Moet ik wat weten?quote:
Dat is niet jouw vorige account maar een insinuatie. Ik ben blij dat ik een aantal weken zonder je ben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.
Daarbij noem je mij al 25 weken Loek of Ritmo dus beter ga je voor jezelf ook een banaanvraag doen debiel.
Geef dan antwoord op mijn vraag, pussy.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had zelf eerst toch ook een ander account op FOK! heb je laatst nog gezegd in VBL sletje.
Daarbij noem je mij al 25 weken Loek of Ritmo dus beter ga je voor jezelf ook een banaanvraag doen debiel.
Tjaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig, 2 accounts tegelijk.
Ik ging gewelddadig doen.quote:
Ga naar een FA.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:12 schreef Elan het volgende:
Kan iemand iets aan omgevallenflat doen hij loopt te schelden in dm aub.
kom habbo spelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:12 schreef Elan het volgende:
Kan iemand iets aan omgevallenflat doen hij loopt te schelden in dm aub.
Hah, ik snap hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een actrice.Ze acteert de popcorn gewoon terwijl ze zichzelf ook nog speelt.
Ik schaam mequote:
Wellicht. Al acteert Elan ook nog 4 persoonlijkheden terwijl hij zijn FOK! database ook nog moet bijhouden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hah, ik snap hem.
Jij bedoelt nu te zeggen dat stokstaart elan speelt. Maar dat elan weer stokstaart speelt.
Oh ik wil het e.e.a. best uitleggen via de mail hoor totaal geen problemen mee verder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet jouw vorige account maar een insinuatie. Ik ben blij dat ik een aantal weken zonder je ben.
Ik ben gewoon mezelf jij daarentegen hebt account Littlerabbit1 waar je laatst nog mee poste dus lijkt me een klassiek gevalletje pot, ketel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Al acteert Elan ook nog 4 persoonlijkheden terwijl hij zijn FOK! database ook nog moet bijhouden.
Stokstaart is koning FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |