Kan ik dat ook worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Tjacka het volgende:
OmgevallenFlat is echt een bazen-user.
Tjacka trolt altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dankje man jij bent een bazen-mod
Te lang dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Holy shit, kom er net achter dat ik al 1 jaar hier zit
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.quote:
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.
Ik heb wel een ban-aanvraag gedaan vanwege privé-informatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Hm?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
Ik nidt droknequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.
Moet jij zeggen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ben toch , de ex van naatje nog wat?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man![]()
Hij heeft anders heel wat serieuse berichten gepost hoor.
Ik heb nog nooit zo'n treffende beschrijving over Elan gezienquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?
Wie de fuck ben je, creep
arachidequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef arachide. het volgende:
Het is altijd fun als ik binnen kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |