Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voel me niet meer welkom. Ik ben afgestoten.
Bitterlemon is mijn vader. Mijn held. Mijn voorbeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha, LB haar stoere vriendje kaapt het topic
[..]
Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.
Bitterlemon toont gelukkig direct aan waar ik op doel.
Shit, die past er niet meer bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:54 schreef Tjacka het volgende:
Bitterlemon is een blonde god met gespierd golvend haar.
Mam, je overdrijft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon is mijn vader. Mijn held. Mijn voorbeeld.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is een troll, niet op letten.
Wat een hond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zelfreflectie is goed, maar de volgende stap is toch wel om je huidige foute vrienden af te stoten in JNG 2.0.
Jij ben toch , de ex van naatje nog wat?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dankje man jij bent een bazen-modquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Tjacka het volgende:
OmgevallenFlat is echt een bazen-user.
Kan ik dat ook worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Tjacka het volgende:
OmgevallenFlat is echt een bazen-user.
Tjacka trolt altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dankje man jij bent een bazen-mod
Te lang dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Holy shit, kom er net achter dat ik al 1 jaar hier zit
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.quote:
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, vader. Je bent mijn grootste steun en toeverlaat. Mijn drijfveer. Love you daddy.
Ik heb wel een ban-aanvraag gedaan vanwege privé-informatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Hm?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
Ik nidt droknequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mam, dit vind ik echt niet kunnen.
Moet jij zeggen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka trolt altijd.
Dus dat bericht niet serieus nemen aub.
Straks ga je er zelf in geloven.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry schat wist niet dat het gevoelig lag
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ben toch , de ex van naatje nog wat?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man![]()
Hij heeft anders heel wat serieuse berichten gepost hoor.
Ik heb nog nooit zo'n treffende beschrijving over Elan gezienquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je zo ook nog mijn rekeningnummer en adres op fok zetten of is dat je niet persoonlijk genoeg?
Wie de fuck ben je, creep
arachidequote:Op donderdag 2 januari 2014 03:02 schreef arachide. het volgende:
Het is altijd fun als ik binnen kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |