Dan ben jk je afgelipen zomer nlg tegen gekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende: Ik ben Terror Jaap. Mensen zien mij graag verliezen. Maar uiteindelijk win ik deze game toch. Zo hebben we dat ook maar gehad
![]()
Ik snap niets van deze zin, sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
Stijn![]()
![]()
![]()
Stijn maar direct mod hier ook Tjacka () naar VBL
Ben ik met mijn 300 kilo op je tere gezichtje gaan zitten en heb ik een scheet gelaten? Waarom doe jij zo zuur tegen mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jk je afgelipen zomer nlg tegen gekomen.
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSCquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kom jij weer hier langs.
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Wou jij daar niet mod worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSC
Slecht excuusquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSC
koelkast tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er word enkel van alles en nog wat naar elkaar gegooid.
Alsof hij ooit moderator wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wou jij daar niet mod worden?
DM Danny gewoon. Weg ermeequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwen
Moet je nou echt alles online neerpleuren. Een internetruzie tot daaraan toe maar nu ben je gewoon mijn leven aan het verzieken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwen
Moet je nou echt alles online neerpleuren. Een internetruzie tot daaraan toe maar nu ben je gewoon mijn leven aan het verzieken.
Nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij ooit moderator wordt.
Ik heb ook nog wel een pakketje klaarliggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is een oorlog, zorg ervoor dat jij en jou gezin in de schuilkelder zitten, er worden slechte woordjes gegooid!!
Jij wel Stinho 2014 jouw jaar, René heeft je al voorgedragenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij ooit moderator wordt.
hij wil niet xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs een uitlogknop, wat wil je nog meer.
[ afbeelding ]
Lukt ze toch niet om me mod te laten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wel Stinho 2014 jouw jaar, René heeft je al voorgedragen
Mooi moment om te stoppen zo op je hoogtepunt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Over een weekje ongeveer ben ik 10 jaar op FOK
Als ik het kanquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lukt ze toch niet om me mod te laten worden.
Oh, dus jij hebt de ondergang van FOK! op je geweten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Vooral om dit tijdstip en deze 2e dag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ezell het volgende:
hahahah ja het is altijd heel leuk hier
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
Die compilatie van VI was niet zo leuk om te kijken toch achteraf.
Al is de hont van Johan wel lief
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
Die compilatie van VI was niet zo leuk om te kijken toch achteraf.
Al is de hont van Johan wel lief
Gezien je UI, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef klawie het volgende:
Mag ik mod worden
Ik ben lief en vertel niks door
quote:
Tjacka en LR hebben al de hele avond ruzie.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?
Jij hebt mijn leven ook al meer dan verziekt, maar ik ga mij er niet druk meer om maken.
hontquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.
[ afbeelding ]
Ezellquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
snap overigens niet waarom users hier gewoon kunnen ruziën in het bijzijn van zoveel mods
Ja maar bij Gijp zijn ze al zo vaak thuis geweest. Johan heeft ook best een aardig optrekje in Oudewaterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Door je een spiegel voor te houden? Dus ik verziek jouw leven door de feiten over je slappe excuus van een leven voor te leggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?
Jij hebt mijn leven ook al meer dan verziekt, maar ik ga mij er niet druk meer om maken.
Noem je dit ruziën? In KLB en VI topic gaat het er harder aan toequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
snap overigens niet waarom users hier gewoon kunnen ruziën in het bijzijn van zoveel mods
Alsof dat boeiend is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Kunnen we de VI onzin lekker in het VI topic houden?
Dan kunnen LR en ik onze discussie bespreken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Zal ik een TR plaatsen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem je dit ruziën? In KLB en VI topic gaat het er harder aan toe
Niet zoveel van zijn huis gezien hoor als ze bij Gijp thuiskwamen, dacht ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Gijp zijn ze al zo vaak thuis geweest. Johan heeft ook best een aardig optrekje in Oudewater
En dan?quote:
Wow, #TeamTjacka afquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ja hallo, de mod der GC maakt hier zelf ruzie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
Ach jij kan niet eens fulltime bij de Makro aan de slag joh. Trek je morgen weer een ander bandshirt aan? Of heb je er echt maar een?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe dan? Door je een spiegel voor te houden? Dus ik verziek jouw leven door de feiten over je slappe excuus van een leven voor te leggen![]()
Volgens mij was je dan zelf al goed op weg, vieze beroepspauper. Ik ga je zelfs geen ziektes toewensen. Erger dan vastzitten aan je belachelijke arbeidersbaantje wordt het toch niet.
Die ging net slapenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is nergens geliefd, alleen blijft hij maar langskomen.
Ik heb er geen verklaring voor.
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is nergens geliefd, alleen blijft hij maar langskomen.
Ik heb er geen verklaring voor.
Discussie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem haar rol wel over.quote:
Misschien ben ik dan echt autistischquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Ja mja, daarom TR. Denk dat een FA wel nodig is bij een ruzie van dit formaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja hallo, de mod der GC maakt hier zelf ruzie.
Ja discussie ja.quote:
Waar is LittleBrownie met haar irritante knippericon eigenlijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat schiet niet op want hij kan ze zelf afvinkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja mja, daarom TR. Denk dat een FA wel nodig is bij een ruzie van dit formaat.
Sowieso is het vreemd dat mensen maar de crimineel uit blijven hangen terwijl ze weten dat het fout is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Ze zijn gewend aan de levensstijlquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd dat mensen maar de crimineel uit blijven hangen terwijl ze weten dat het fout is.
Hallon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef J.James het volgende:
[..]
Waar is LittleBrownie met haar irritante knippericon eigenlijk?
Ze werd bang van hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Godver. Dus je bent inmiddels tot een niveau afgedaald waar je poging tot kwetsen neerkomt op "Trek je morgen een shirt aan"quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij kan niet eens fulltime bij de Makro aan de slag joh. Trek je morgen weer een ander bandshirt aan? Of heb je er echt maar een?
Bedankt voor de tip! Weet je wat? Ik stuur Yvonne wel een persoonlijk bericht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat schiet niet op want hij kan ze zelf afvinken
Achter het station?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef klawie het volgende:
1 keer in de maand de Fok boksring meet kan iedereen zijn ruzie uitvechten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Dus je bent inmiddels tot een niveau afgedaald waar je poging tot kwetsen neerkomt op "Trek je morgen een shirt aan"![]()
![]()
Ik ben inderdaad van plan om mij morgen aan te kleden. Ik kan dat al wel zelf in tegenstelling tot het moederskindje wat jij bentWanneer gaan jullie weer een nieuw paar onderbroeken kopen?
Je kan haar ook quoten hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Weet je wat? Ik stuur Yvonne wel een persoonlijk bericht.
Tjacka werkt op het kantoor. Dat is best pittig allemaal, het loopt niet zoals hij wil. Iedere keer loopt er een kantoorklerkje te janken aan zijn bureau. Uit frustratie slaat hij maar wat glazen kapot en het is wachten op het moment tot hij thuis komt te zitten met een burn out.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Tjacka maakt steeds ruzie met mensen. Hij heeft meerdere gezichten helaas.
Zijn zachte kant bewaart hij vast voor de kaasfabriek.
Daar heb ik nog nooit over nagedacht, hartstikke bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan de levensstijl
#murpquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Je zou er spontaan epilepsie van krijgen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij kan niet eens fulltime bij de Makro aan de slag joh. Trek je morgen weer een ander bandshirt aan? Of heb je er echt maar een?
met stront naar elkaar gooien was alleen een discussie 3 miljoen jaar geleden, bij de neanderthalers.quote:
Dat moet korter, anders kan ik het nooit in deze stripvorm persen:quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka werkt op het kantoor. Dat is best pittig allemaal, het loopt niet zoals hij wil. Iedere keer loopt er een kantoorklerkje te janken aan zijn bureau. Uit frustratie slaat hij maar wat glazen kapot en het is wachten op het moment tot hij thuis komt te zitten met een burn out.
Als je niet weet dat het een troll was dan ben je domquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heu was jij niet van die maitenbike?
Euh, hij HEEFT tenminste werk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka werkt op het kantoor. Dat is best pittig allemaal, het loopt niet zoals hij wil. Iedere keer loopt er een kantoorklerkje te janken aan zijn bureau. Uit frustratie slaat hij maar wat glazen kapot en het is wachten op het moment tot hij thuis komt te zitten met een burn out.
Dat is jouw taak. Mijn taak zit er al op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat moet korter, anders kan ik het nooit in deze stripvorm persen:
Insinueer je hier nu dat de gemiddelde FOK!ker van een uitkering leeft of nog te jong is om te werken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh, hij HEEFT tenminste werk.
Dat kan je van sommigen hier niet zeggen![]()
Al denken sommige mensen dat ze werkelijk ALLES kunnen zeggen omdat ze in een metallic blauwe Fiat Punto rondrijden.
Je doet nu net of Tjacka verantwoordelijkheid aankanquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je kop houden een keer. Ik heb tenminste iemand. Jij arm modje blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja discussie ja.
Dat jij nou een relatie op een forumpje loopt te faken.
eh tfoe matti zeg wollah? amattie deze g's zijn gefaarlijk eh mattie. Tfoe de ibahesh rennen achmed vuile kerba's!quote:
Jij bent de enige die zich hier druk om maakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef Paul het volgende:
Ik zat zo ff te kijken he, als Ajacied422 ff z'n best blijft doen heeftie zo Tong80 van nummer 1 gestoten
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je kop houden een keer. Ik heb tenminste iemand. Jij arm modje blijkbaar niet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zich hier druk om maakt.
Was hij maar van kaasquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Tjacka maakt steeds ruzie met mensen. Hij heeft meerdere gezichten helaas.
Zijn zachte kant bewaart hij vast voor de kaasfabriek.
Ik moet om 1 of andere reden lachen om de naam achmedquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
eh tfoe matti zeg wollah? amattie deze g's zijn gefaarlijk eh mattie. Tfoe de ibahesh rennen achmed vuile kerba's!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of Tjacka verantwoordelijkheid aankan![]()
Ik kreeg echt een lachstuip, je zal maar ondergeschikt zijn aan Tjacka![]()
![]()
![]()
Dat is als een persoon zonder ledematen laten sprinten tegen Bolt![]()
![]()
Omgquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tjacka heeft geen zelfbesef. Je kan hem alles wijs maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
volgens mij wonen der iets te veel morocs bij mij in me buurtquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moet om 1 of andere reden lachen om de naam achmed
daarvoor heb je kunstbenen domme kerbaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Godverdrompelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is jouw taak. Mijn taak zit er al op.
Helemaal met jou erbijquote:
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je knipperende UI.
LB
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
volgens mij wonen der iets te veel morocs bij mij in me buurt
ja al die bomaanslagen elke dag hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant is
*leest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Jij en gevoelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij de usernames niet goed lees.
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij springt ook van de een naar de ander. Typisch hoor, van een konijn.
We lopen hier gewoon 3 dagen achterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel de goede voornemens de lucht in worden geschoten.
Ja man en die peuken armoede: mag ik gerro x50 per dagquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja al die bomaanslagen elke dag he
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Stijn zou wel eens de jongste mod ooit kunnen worden en zelfs die zou orde kunnen houden hier.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Stijn zou wel eens de jongste mod ooit kunnen worden en zelfs die zou orde kunnen houden hier.
Want????quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn school is denk is 75% moslim wat best irritant is
Plaag hem niet zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*leest.
Geen dank, Tjacka. De nacht mag je niet als excuus gebruiken.
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden hoor. Ik weiger te geloven dat Heppie al die tijd tweede keus was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.
Ik zou overal orde kunnen houden (Wat een geniaal zelfbeeld heb ik toch).quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Ben je fan van Stuart?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We lopen hier gewoon 3 dagen achter
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaag hem niet zo.
Tjacka is analfabeet.
Dat maakt toch niets uit als je in een kaasfabriek werkt.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. We hebben hier allemaal minimaal 1x een natte droom over LB gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft. Ik spam LB haar fobo al maanden vol. Maar dat is verering zonder achterliggende bedoelingen.
En wat voor posts?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef Tjacka het volgende:
Toch hebben LR en ik deze sc een hoop extra posts gekregen.
Stuart zou trots op ons zijn.
Heb ik jou op Skype?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Helemaal met jou erbij.
Waarom ben je nooit op Skype trouwens.
En waarom zet 'ie bij skype automatisch een hoofdletter?
Misschien moet je je apenpak aandoen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
woow
ik typ niet de juiste woorden merk ik
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef J.James het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. We hebben hier allemaal minimaal 1x een natte droom over LB gehad.
Zo zit het niet. Het is als een religie. Kerkgangers gaan ook naar de kerk om hun liefde voor god te uiten. De meeste streven niet direct naar een fysieke relatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden hoor. Ik weiger te geloven dat Heppie al die tijd tweede keus was.
Ach morgen zijn ze allemaal weer weg vanwege deze ´´rel´´ en dan ziet niemand dat meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En wat voor posts?
Kut posts. Bij PostNL belanden die meteen in de crematieoven.
Dronkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
woow
ik typ niet de juiste woorden merk ik
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werken er alleen leeghoofden in een kaasfabriek dan?
Ik ga een baret kopen en in jou geloven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Het is als een religie. Kerkgangers gaan ook naar de kerk om hun liefde voor god te uiten. De meeste streven niet direct naar een fysieke relatie.
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik nooit kan stoppen met FOK!.
Dit forum geeft mij te veel vermaak.
Hij heeft een mooie UI.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Op zijn afdeling wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komt een dag overzichtquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach morgen zijn ze allemaal weer weg vanwege deze ´´rel´´ en dan ziet niemand dat meer.
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kaas er verwerkt wordt. Een groot deel van gatenkaas is lucht, dat zuigen ze uit de hoofden van de medewerkers natuurlijk.
Geen idee, ik werk daar niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als gevolg zuurstoftekort en iedereen ligt dood naast de fabrieksmachine?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zijn afdeling wel.
Hij maakt namelijk gatenkaas xD
Nee, Tjacka werkt niet bij de gatenkaas natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Zuurstof gebrek en daarom krijg woedeaanvalen
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja meneer.
Ik luister alleen naar je omdat je zo'n mooie barret heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte Koelkast is wel een toffe jongen ja![]()
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hoor. Ik heb überhaupt nog nooit een natte droom gehad.
Over bier enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
Mijn grootste fan.quote:
Paul plaatst dingen op de weblog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
Paul wat schrijf jij voor verhalen voor FOK! ?
nee alleen kaaskoppenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op jouw foto's fappen hoor als je dat wilt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga een baret kopen en in jou geloven.
Veel steun over de DM ookquote:
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg betekent dit dat jullie hebben verzoend?
Pareltjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul plaatst dingen op de weblog.
http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791
Vond het wel matigquote:
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dan het fijne over de kaasontwikkeling?
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtfquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, zijn persoonlijke aanvallen steken mij nog steeds. Maar dat is alleen maar omdat ik dit forum zo serieus neem natuurlijk.
Diepzinnig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik had ooit lucht in mijn hoofd. Maar dat is er in de kaasfabriek uit gezogen en toen heb ik een transplantatie gehad waarbij er eps parels in mijn hoofd geplaatst zijn.
Je weet wel, die witte bolletjes die in een zitzak zitten.
Iedereen wilt sof nukken, of LB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef klawie het volgende:
En dan nu het grootste probleem ruzie maken om een meisje wtf zijn jullie mee bezig
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.Misschien moeten jullie je gevoelens voor elkaar vaker uiten. Voorkomt dit soort ruzies.
FOK!*quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtf
Balouquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lieve kat. Hoe heet 'ie?
[ afbeelding ]
Ligt eraan welk meisjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef klawie het volgende:
En dan nu het grootste probleem ruzie maken om een meisje wtf zijn jullie mee bezig
Tis geen Harry Potter natuurlijkquote:
maar sof is spangquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iedereen wilt sof nukken, of LB.
Gelukkig heb ik zelf iemand dus doe niet mee aan die rel
Dat moet je aan elan vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is fucking fok hoe kan je dit nou serieus nemen wtf
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Jullie waren altijd elkaars beste vrienden en nu dit.Misschien moeten jullie je gevoelens voor elkaar vaker uiten. Voorkomt dit soort ruzies.
Het enige nadeel is dat als ik klaarkom er nu witte bolletjes uit komen in plaats van spermaquote:
Saindquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Ik leer een een hoop over mijn ex-matties uit vbl hier. Vaker meelezen
Ex-matties? What happened?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Harry Potter is ook niet echt watquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt eraan welk meisje
[..]
Tis geen Harry Potter natuurlijk
Dus ze maken ruzie om een meid die geen van beide zal neukenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iedereen wilt sof nukken, of LB.
Gelukkig heb ik zelf iemand dus doe niet mee aan die rel
Ik weet het niet meer, ik zie iedereen nu als troll.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka volgens mij worden we teruggetrollt nu, of?
Produceer je misschien drugs?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef J.James het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat als ik klaarkom er nu witte bolletjes uit komen in plaats van sperma
En vrouwen willen graag op mijn hoofd zitten.
Hallo knuffel import Eindhovenaar van mequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Saind het volgende:
Maar je bent mn zus dus dat is raarquote:
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka volgens mij worden we teruggetrollt nu, of?
Nee, maar mijn hersenen zijn eps parels dus dat verklaart het gebrek aan verstand wel een beetje.quote:
Laat maar zitten dan. We gaan wel ganzenborden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent mn zus dus dat is raar
ik heb beidequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog geen pic van sof gezien. Laat staan dr nummer
'Overlopers' vind ik een groot woord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuile overlopers naar dit casual topic
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstaligquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Harry Potter is ook niet echt wat
Herman Koch's boeken
Dit bedoel ik. Fagsquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo knuffel import Eindhovenaar van me
Paultjuhquote:
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hersenen zijn eps parels dus dat verklaart het gebrek aan verstand wel een beetje.
Ah, de engelstalige Harry Potter reeks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Dus ze maken ruzie om een meid die geen van beide zal neuken
Ik geef jullie allebei 5 donnie's om een hoer te bezoeken probleem opgelost
nee gewoon meteen rammenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Al is het doutzen kroes nooit ruzie maken voor een meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik jullie maar ook een beetje serieus neem.
Oh, over mijn reet heb ik nog wel een opmerking maar die zal ik maar voor mezelf houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ene reet van, maar het zal wel.
Ik bedoel jou niet hoor popjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Ik wil ook wat meer lezen. Ik wil te veelquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets van gelezen. Ik probeer m'n boekenkast beetje te vullen laatste tijd, maar nu vooral engelstalig
Word dit de overloop rel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Overlopers' vind ik een groot woord.
Elan nodigde me uit en ik vond het wel een dolle boel.
Toch vond ik onze troll zeer geslaagd LR.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geflipte-Koelkast en klawi doen dat anders wel.
Pak de Bijbel erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan net nog stellen in mij te geloven. Ik ben ernstig in de war.
Geniaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets.
En het mooie is dat sof gewoon stiekem een jongen is.
Heb die inderdaad in het engels staanquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, de engelstalige Harry Potter reeks?
Sowieso geen tijd voor. Ben al sinds de zomers in brothers Kazamarov bezigquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook wat meer lezen. Ik wil te veel![]()
Doen alsof het een troll is nu je teruggefloten bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch vond ik onze troll zeer geslaagd LR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |