Ja mja, daarom TR. Denk dat een FA wel nodig is bij een ruzie van dit formaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja hallo, de mod der GC maakt hier zelf ruzie.
Ja discussie ja.quote:
Waar is LittleBrownie met haar irritante knippericon eigenlijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?
Dat schiet niet op want hij kan ze zelf afvinkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja mja, daarom TR. Denk dat een FA wel nodig is bij een ruzie van dit formaat.
Sowieso is het vreemd dat mensen maar de crimineel uit blijven hangen terwijl ze weten dat het fout is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Ze zijn gewend aan de levensstijlquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd dat mensen maar de crimineel uit blijven hangen terwijl ze weten dat het fout is.
Hallon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef J.James het volgende:
[..]
Waar is LittleBrownie met haar irritante knippericon eigenlijk?
Ze werd bang van hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?
Godver. Dus je bent inmiddels tot een niveau afgedaald waar je poging tot kwetsen neerkomt op "Trek je morgen een shirt aan"quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij kan niet eens fulltime bij de Makro aan de slag joh. Trek je morgen weer een ander bandshirt aan? Of heb je er echt maar een?
Bedankt voor de tip! Weet je wat? Ik stuur Yvonne wel een persoonlijk bericht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat schiet niet op want hij kan ze zelf afvinken
Achter het station?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef klawie het volgende:
1 keer in de maand de Fok boksring meet kan iedereen zijn ruzie uitvechten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Dus je bent inmiddels tot een niveau afgedaald waar je poging tot kwetsen neerkomt op "Trek je morgen een shirt aan"![]()
![]()
Ik ben inderdaad van plan om mij morgen aan te kleden. Ik kan dat al wel zelf in tegenstelling tot het moederskindje wat jij bentWanneer gaan jullie weer een nieuw paar onderbroeken kopen?
Je kan haar ook quoten hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Weet je wat? Ik stuur Yvonne wel een persoonlijk bericht.
Tjacka werkt op het kantoor. Dat is best pittig allemaal, het loopt niet zoals hij wil. Iedere keer loopt er een kantoorklerkje te janken aan zijn bureau. Uit frustratie slaat hij maar wat glazen kapot en het is wachten op het moment tot hij thuis komt te zitten met een burn out.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Tjacka maakt steeds ruzie met mensen. Hij heeft meerdere gezichten helaas.
Zijn zachte kant bewaart hij vast voor de kaasfabriek.
Daar heb ik nog nooit over nagedacht, hartstikke bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan de levensstijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |