quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Over een weekje ongeveer ben ik 10 jaar op FOK
Ik ben nu aan het kijkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
Die compilatie van VI was niet zo leuk om te kijken toch achteraf.
Al is de hont van Johan wel lief
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
Die compilatie van VI was niet zo leuk om te kijken toch achteraf.
Al is de hont van Johan wel lief
Gezien je UI, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef klawie het volgende:
Mag ik mod worden
Ik ben lief en vertel niks door
quote:
Tjacka en LR hebben al de hele avond ruzie.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?
Jij hebt mijn leven ook al meer dan verziekt, maar ik ga mij er niet druk meer om maken.
hontquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.
[ afbeelding ]
Ezellquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
snap overigens niet waarom users hier gewoon kunnen ruziën in het bijzijn van zoveel mods
Ja maar bij Gijp zijn ze al zo vaak thuis geweest. Johan heeft ook best een aardig optrekje in Oudewaterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond 'm hartstikke leuk juist.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Door je een spiegel voor te houden? Dus ik verziek jouw leven door de feiten over je slappe excuus van een leven voor te leggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?
Jij hebt mijn leven ook al meer dan verziekt, maar ik ga mij er niet druk meer om maken.
Noem je dit ruziën? In KLB en VI topic gaat het er harder aan toequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
snap overigens niet waarom users hier gewoon kunnen ruziën in het bijzijn van zoveel mods
Alsof dat boeiend is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Kunnen we de VI onzin lekker in het VI topic houden?
Dan kunnen LR en ik onze discussie bespreken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Zal ik een TR plaatsen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem je dit ruziën? In KLB en VI topic gaat het er harder aan toe
Niet zoveel van zijn huis gezien hoor als ze bij Gijp thuiskwamen, dacht ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Gijp zijn ze al zo vaak thuis geweest. Johan heeft ook best een aardig optrekje in Oudewater
En dan?quote:
Wow, #TeamTjacka afquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ja hallo, de mod der GC maakt hier zelf ruzie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Ezell het volgende:
Ach jij kan niet eens fulltime bij de Makro aan de slag joh. Trek je morgen weer een ander bandshirt aan? Of heb je er echt maar een?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe dan? Door je een spiegel voor te houden? Dus ik verziek jouw leven door de feiten over je slappe excuus van een leven voor te leggen![]()
Volgens mij was je dan zelf al goed op weg, vieze beroepspauper. Ik ga je zelfs geen ziektes toewensen. Erger dan vastzitten aan je belachelijke arbeidersbaantje wordt het toch niet.
Die ging net slapenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is nergens geliefd, alleen blijft hij maar langskomen.
Ik heb er geen verklaring voor.
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is nergens geliefd, alleen blijft hij maar langskomen.
Ik heb er geen verklaring voor.
Discussie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem haar rol wel over.quote:
Misschien ben ik dan echt autistischquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zoiets blijven doen inderdaad. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |