fok half abbonomentquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja uhh, deel hem eens door 2
Ik kan niet schrijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al bent begonnen met het boek van deze reeks?
Een miljoen is wat veel, maar dan hoef ik mij in ieder geval geen zorgen te maken dat Tjacka je wel omkooptquote:
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komen
Drong het wellicht toch tot je door dat zo'n meet je kans op wat gezelschap was met je zielige leven in eenzaamheidHet zou mij niet verbazen als Cachet jou ook uit medelijden heeft gemeet.
Omg, dit moet wel over Sof gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Daar is het al te laat voor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe op zijn minst alsof je normaal bent.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe op zijn minst alsof je normaal bent.
okequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben Terror Jaap.
Mensen zien mij graag verliezen.
Maar uiteindelijk win ik deze game toch.
Zo hebben we dat ook maar gehad
Jij een chick scoren?? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Note gemacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef badschaap het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)rauwe-matrassen.html
filmpje van tjacka
Daar kunnen we iets aan doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vroeger werd ik echt zwaar gehaat hier![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |