allah snackbar>quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
أذهب إلى النوم الناس، ولكن إبقاء العين على
doe gewoon fatsoenlijke studiequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee dan heb ik tenminste money, aanstellertje
Je hebt er niks tegen in te brengen omdat het de waarheid is hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in. Mongool.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
Weet je wel wat je zegt LR? Zie hem dan lekker blijven posten en gek doen op dit forum. Je betekent niks voor dit forum man. Denk je echt dat ze jouw naam over zes jaar hier zich nog herinneren? Hopeloos stuk vreten dat je er bent.
24/7 trollen is beetje gaar vooral omdat mensen er op dit moment niet meer zo intens op in gaanquote:
we zullen jou ook alleen maar herinneren als de man die zelfmoord pleegden omdat zijn mod rechten werden afgenomenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
Weet je wel wat je zegt LR? Zie hem dan lekker blijven posten en gek doen op dit forum. Je betekent niks voor dit forum man. Denk je echt dat ze jouw naam over zes jaar hier zich nog herinneren? Hopeloos stuk vreten dat je er bent.
Waar draait het dan om? Liefde?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Denken dat alles om geld draait.
Huilen dan!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt er niks tegen in te brengen omdat het de waarheid is he
vodka?>quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En voor de russen onder ons:
Я иду спать людей, но держать глаза на
Oh nu gaan we persoonlijk worden, en je zegt het al. Dit forum is niks voor mij dus ze hoeven mijn naam helemaal niet te herinneren. Dat jij nou je enige levensvreugde uit een anoniem forumpje moet halen is jouw probleemquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
vind het wel leukequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen dan!
En jij moet een goede trol zijn?
Ik krijg veel support dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen dan!
En jij moet een goede trol zijn?
Misschien, maar niet alleen maar geld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar draait het dan om? Liefde?
maandverbandquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer te ver en dus moet een normale mod komen om de orde te handhaven. Ik zie een verband.
Kan ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Je zal een team moeten kiezen. Tjacka en ik gaan uit elkaar.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer te ver en dus moet een normale mod komen om de orde te handhaven. Ik zie een verband.
quote:
Toen bedachten mensen andere dingen om aan te tonen dat ze beter of meer hadden dan iemand anders. Dat is namelijk mens eigen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kijk naar vroeger, toen geld nog niet bestond. Wou dat dat nu nog zo was.
Oh, dus je bent weer single?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Je zal een team moeten kiezen. Tjacka en ik gaan uit elkaar.
Ja man je hebt gelijk, alles is tegenwoordig zo van ja we hebben geld nodig, het leven bestaat voor sommige mensen alleen uit werken voor geld, vroeger was het wel leuker denk ik maar zoals inso al zei, mensen zullen automatisch een geld systeem maken, ook al vind ik een ruil systeem alleen voor spullen wel handigerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Misschien, maar niet alleen maar geld.
Kijk naar vroeger, toen geld nog niet bestond. Wou dat dat nu nog zo was.
doe niet zo persoonlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van zweepjes hield.
Hij vlogt helaas ook niet meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Goede trollen zoals Penisbaard zijn helaas uitgestorven.
Maar toen kon je ook gewoon iedereen nemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef badschaap het volgende:
vroeger had je nog geen internetpron.
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectiefquote:
mag ik je fok full abbonoment hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectief
Moet jij zeggen?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nu gaan we persoonlijk worden, en je zegt het al. Dit forum is niks voor mij dus ze hoeven mijn naam helemaal niet te herinneren. Dat jij nou je enige levensvreugde uit een anoniem forumpje moet halen is jouw probleem
Al stop ik wel. Nu je het zo zelf samenvat kan ik enkel medelijden voor je hebben met je zielige leventje
Ik ben op het forum aardiger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het nadeel van een forum is:
In het echt leuk een aardig, maar op internetten lekker lopen kutten.
Precies, doe ik ook !quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het nadeel van een forum is:
In het echt leuk een aardig, maar op internetten lekker lopen kutten.
Ik ben om te kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectief
erg hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die reactie kon ik verwachten
miljoen is niks tegenwoordig eerlijk waarquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
Heb altijd al een miljoen euro willen hebben.
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen?!
Was jij niet die persoon die mensen bij hem thuis uitnodigde om fucking harry potter te kijken? En oh wat was jij bang ze echt in huis te laten komen, dus heb je supersof maar een leugen laten vertellen dat ze geen zin had omdat ze het enigste meisje was?
Nee, jouw leventje is echt veel beter.
Liever één miljoen dan geen miljoen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
miljoen is niks tegenwoordig eerlijk waar
mag ik nou je fok full abbonoment hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komen
Drong het wellicht toch tot je door dat zo'n meet je kans op wat gezelschap was met je zielige leven in eenzaamheidHet zou mij niet verbazen als Cachet jou ook uit medelijden heeft gemeet.
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
Heb altijd al een miljoen euro willen hebben.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik nou je fok full abbonoment hebben
Ach...quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Op het forum en op spellen ben ik echt een klootzak maar in het echt niet
Is dat niet fucking akward?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach...
Daarom eens een keer een echte forum meet. (Die wel doorgaat en waar wel mensen komen)
Probeer ik cookie ook mee te nemen
oh ik kom nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach...
Daarom eens een keer een echte forum meet. (Die wel doorgaat en waar wel mensen komen)
Probeer ik cookie ook mee te nemen
Ja uhh, deel hem eens door 2quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik nou je fok full abbonoment hebben
Ik hoop dat je al bent begonnen met het boek van deze reeks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:14 schreef badschaap het volgende:
gezellug hier alles.
Drama daar word ik echt blij van
fok half abbonomentquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja uhh, deel hem eens door 2
Ik kan niet schrijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al bent begonnen met het boek van deze reeks?
Een miljoen is wat veel, maar dan hoef ik mij in ieder geval geen zorgen te maken dat Tjacka je wel omkooptquote:
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komen
Drong het wellicht toch tot je door dat zo'n meet je kans op wat gezelschap was met je zielige leven in eenzaamheidHet zou mij niet verbazen als Cachet jou ook uit medelijden heeft gemeet.
Omg, dit moet wel over Sof gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Daar is het al te laat voor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe op zijn minst alsof je normaal bent.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe op zijn minst alsof je normaal bent.
okequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben Terror Jaap.
Mensen zien mij graag verliezen.
Maar uiteindelijk win ik deze game toch.
Zo hebben we dat ook maar gehad
Jij een chick scoren?? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Note gemacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef badschaap het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)rauwe-matrassen.html
filmpje van tjacka
Daar kunnen we iets aan doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vroeger werd ik echt zwaar gehaat hier![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |