quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil later bij de marine werken
Met zo'n instelling kom je er wel.quote:
ga maar lekker WW doen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel.
daarom zit jij lekker thuis en pest jongere mensen met wel een toekomst dat je 600 euro meer per maand krijgt met niks doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel.
Ach je kan altijd nog een keer op de Vlootdagen gaan kijken, hebben ze zelfs speciale rondleidingen voor mongooltjes zoals jijquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga maar lekker WW doen man
Wat doen met zijn leven zegt hijquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.En grappig lopen doen op dit internetforumpje, dan ga ik wel wat met mijn leven doen. En ik heb tenminste een auto.
Moet jij zeggen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je kan altijd nog een keer op de Vlootdagen gaan kijken, hebben ze zelfs speciale rondleidingen voor mongooltjes zoals jij.
en wat voor een autoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.En grappig lopen doen op dit internetforumpje, dan ga ik wel wat met mijn leven doen. En ik heb tenminste een auto.
Had het gelezen ja. Al denk ik toch niet dat hij mijn held gaat wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
lr wist je dat zyzz russisch was van origine
ga jij maar terug naar je hbotje debielquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
zulke mensen![]()
ga je niet aanstellen gewoon werken, parasiet van de samenleving
Jou mag ik welquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
Laten we even de feiten op een rijtje zetten:
1: Je zit in de WW, als je zo perfect was had je een pro baan toch?
2: Je zit op dit tijdstip nog op dit forum, moet je niet iets belangerijks doen in je perfecte leven?
3: Je zoekt ruzie met 15 jarigen.
Om eerlijk te zijn lijk jij mij een grotere ''mongool'' dan ik ben volgens jou.
je verpest je trollquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
2: Je zit op dit tijdstip nog op dit forum, moet je niet iets belangerijks doen in je perfecte leven?
Ga er anders even serieus op in. Mongool.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
Labiele forumgekquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doen met zijn leven zegt hij![]()
Verder dan Ajax kom je niet, en zelfs daar kan je je niet gedragen met je prullenbak trappen. Ik blijf hier inderdaad grappig doen, beter dan jouw reputatie van labiele forumgek
Hee dan heb ik tenminste money, aanstellertjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar je hbotje debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |