hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheidquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mij maken ze direct FA.
Anders koop ik Danny af van mijn 1800 WW duidelijk ja?
Ja dat kan ook, Ik zie welquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien kan je ook eerlijk zijn dat hij aardig leek en dacht, waarom niet? Met een beetje geluk is hij vrij open gaat hij een gesprek aan. Mensen die je meteen die open staan zijn de beste mensen
Het was een 0 teveel, het moest 180 zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheid
Ja gewoon werken voor da chankergeld na tijdje krijg je steeds langer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheid
wow ik krijg niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja gewoon werken voor da chankergeld na tijdje krijg je steeds langer.
Karina 3 jaar lang zelfs #jaloezie
nee maar ik moet wel geldquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ergens lang gewerkt dat?![]()
Je woonde toch in Engeland trouwens?
hierquote:
en als je geen werk kan vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je krijgt niet zomaar WW mattie moet je eerst tijdje werken volhouden
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bent
Nog te arm om de banden van zijn Punto te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |