okequote:
en je stond als een flatquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil ook mod worden ik ben een goede actiefe speler en ik overtreed nooit de regels
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Mensen die mod willen worden zijn per definitie zielig.
Of mensen die bij willen dragen aan een erg actieve communityquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ga je dan naakt op de tafel dansen en zo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal ik eens drank nemen? Ben namelijk geen alcohol mens
Ja, eerst zorgen dat je flat niet meer omvalt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word sws niet geaccepteerd hier hoor
echt respect voor jouquote:
Het zal me niet verbazen als jij het ooit hebt geprobeerd maar bent afgewezen en nu zulke opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kulargument is dit zeg. Er zijn al meerdere users bij jou langs geweest, dus dat zegt meer ver hoe jij je gedraagt op dit forumpje. Kut loek.
Je bent praktisch al zwangerquote:
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent praktisch al zwanger
Haat is niet zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bent
Nog te arm om de banden van zijn Punto te vervangen
Dankjewel !quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt respect voor jou
jammer dat je zo weinig post
maar je kan echt een van de beter van fok worden
Mn vriendin zal dat wel goed vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan naakt op de tafel dansen en zo?
Laat in dat geval maar zitten
Mij maken ze direct FA.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als jij het ooit hebt geprobeerd maar bent afgewezen en nu zulke opmerkingen maakt.
ik moet aan iemand denkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;s
Figuresquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mij maken ze direct FA.
Anders koop ik Danny af van mijn 1800 WW duidelijk ja?
Wie dan?quote:
Weet je het zeker? Misschien kan je ook eerlijk zijn dat hij aardig leek en dacht, waarom niet? Met een beetje geluk is hij vrij open gaat hij een gesprek aan. Mensen die je meteen die open staan zijn de beste mensenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |