quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is de kawaiigste van ons allemaal
LB maakt bezwaarquote:
ja is gucciquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka is wel een beetje de Piet Hein van Fok!.
Tjacka mag ik jouw zilvervloot zijn?
moest lachen om kawaiigstequote:
Je lacht nu ervoor dus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
ik lach momenteel niet achter de pc
dat jullie het weten
Ga dan lachenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
dat jullie het weten
'nationaliteit'quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
Ezell ik dacht dat je identiteit en nationaliteit geheim was
ik ook niet toevallig hequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
dat jullie het weten
Jij ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey het is een LittleBrownie
Gelukkig nieuw jaar![]()
Jij ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey het is een LittleBrownie
Gelukkig nieuw jaar![]()
HAHAHAHAH DEZE FOTO HEB JE OOK OP WHATSAPPquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is van een andere klasse. Een klasse om te vereren. Zie mij hier in mijn heilige LB kledij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is van een andere klasse. Een klasse om te vereren. Zie mij hier in mijn heilige LB kledij
[ afbeelding ]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:Squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH DEZE FOTO HEB JE OOK OP WHATSAPP
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:S
Sorry, ik heb dit forum nou eenmaal nodig om sociaal geaccepteerd te worden. Er zijn nou eenmaal mensen zonder baan die 1880 euro per maand krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:S
Omg. Jij hebt echt niet door als je getrollt wordt he. Ik maakte maar een grapje xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dit forum nou eenmaal nodig om sociaal geaccepteerd te worden. Er zijn nou eenmaal mensen zonder baan die 1880 per maand krijgen.
ik las sletje randebielenquote:
ben jij dadquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha nou leg je het weer op trollen hé. met je bolle vriendin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg. Jij hebt echt niet door als je getrollt wordt he. Ik maakte maar een grapje xD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las "sleetje randebielen"
Ik zag je al van een ijsberg afglijden xD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elbeeeee. De beste wensen voor dit prachtige nieuwe fantastische wonderschone jaar.![]()
mensen met een laag iq slagen ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
gudverdumme. heb morgen mijn theoriexamen van auto, maar heb telkens 1 of 2 foutjes teveel in die proeftoets
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha nou leg je het weer op trollen hé. met je bolle vriendin.
Haal ze eruitquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
gudverdumme. heb morgen mijn theoriexamen van auto, maar heb telkens 1 of 2 foutjes teveel in die proeftoets
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
hahah ik ga even grappig doen ik ga mensen gelukkig nieuw haar wensen
dat is echt ziek grappig
haha
xd
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke verkeerd verwoord maar je snapt me wel
Dankjewel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]jij ook een gelukkig nieuwjaar!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mensen met een laag iq slagen ook niet
en toch ben jij geslaagdquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mensen met een laag iq slagen ook niet
Awh, heb je een vriendin? Betekent dit dat we binnenkort kleine konijntjes zullen zien?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichten
Dat doet iedereen de laatste 4 wekenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
wat is er met lr en tjacka aan de hand. Ik vind dat ze zich raar gedragen.
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichten
ze hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, heb je een vriendin? Betekent dit dat we binnenkort kleine konijntjes zullen zien?
Dit is één van zijn typetjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.
Pas op, hij is een gevaarlijke narcistische psychopatische piraat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Pas op, hij is een gevaarlijke narcistische psychopatische piraat.
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.
quote:
Hij is een piraat, geen arbeider.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgen
Donder maar gewoon opquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb me laatst afgetrokken op supersof
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgen
Pedofiel ik ga je aangeven bij geefeenpedofielaan.nlquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
quote:
viespeukquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
deed het pijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg nu ben ik PEDOFIEL. SNEL ROEP EEN MOD
Woow. Je wilt mij voor de trein hebben dus LR: Nou bedankt. Ik heb zo 500+ DM's dat je niet zo stoer meer doet voor je vrienden. Maar ik weet dat dit forum een hoop voor je betekent dus ik doe dat niet LR.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb een leuke jongen gevonden op fbdamn
Ik zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
hee ga eens van mijn profiel!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
quote:
Picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
Wow, hoe heb je mij profiel gevondenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
gewoon niemand doodrijdenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
ohh tyfus de fouten die ik maak zijn zooo dom
Begin je weer met privé informatie te dreigen. Ik gooi met maar op je drankverslaving, vervelend rotkindquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woow. Je wilt mij voor de trein hebben dus LR: Nou bedankt. Ik heb zo 500+ DM's dat je niet zo stoer meer doet voor je vrienden. Maar ik weet dat dit forum een hoop voor je betekent dus ik doe dat niet LR.
Ik vind regelmatig leuke meisjes hoor, zeg ik ook niks vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
#BadTjackaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga nog een biertje pakken. Ik heb er dan al twaalf in een half uur.
Ja, je moet hier eens wetenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig leuke meisjes hoor, zeg ik ook niks van
relalcoholist.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga nog een biertje pakken. Ik heb er dan al twaalf in een half uur.
Jij had beter modje kunnen worden al ben je wellicht minder wat goed te vormen dan sommige simpele zieltjes .quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je weer met privé informatie te dreigen. Ik gooi met maar op je drankverslaving, vervelend rotkind
Stoer hoor, met je moderator tagjeNee jij komt er wel in dit leven
ja maar ik zie er nooit een dus dit is een unicumquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig leuke meisjes hoor, zeg ik ook niks van
emma watsonquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik zie altijd leuke meiden in series of films
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, je moet hier eens weten
beter dan die gozer van hot or not, sofquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik zie er nooit een dus dit is een unicum
Jij bent best wel een beetje kieskeurig volgens mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik zie er nooit een dus dit is een unicum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent best wel een beetje kieskeurig volgens mijJa kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat een kulargument is dit zeg. Er zijn al meerdere users bij jou langs geweest, dus dat zegt meer ver hoe jij je gedraagt op dit forumpje. Kut loek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je weer met privé informatie te dreigen. Ik gooi met maar op je drankverslaving, vervelend rotkind
Stoer hoor, met je moderator tagjeNee jij komt er wel in dit leven
Nee want ik ken hem nietquote:
mail maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil ook mod worden ik ben een goede actiefe speler en ik overtreed nooit de regels
jij bent een bazentrollquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil ook mod worden ik ben een goede actiefe speler en ik overtreed nooit de regels
okequote:
en je stond als een flatquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Mensen die mod willen worden zijn per definitie zielig.
Of mensen die bij willen dragen aan een erg actieve communityquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ga je dan naakt op de tafel dansen en zo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal ik eens drank nemen? Ben namelijk geen alcohol mens
Ja, eerst zorgen dat je flat niet meer omvalt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word sws niet geaccepteerd hier hoor
echt respect voor jouquote:
Het zal me niet verbazen als jij het ooit hebt geprobeerd maar bent afgewezen en nu zulke opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kulargument is dit zeg. Er zijn al meerdere users bij jou langs geweest, dus dat zegt meer ver hoe jij je gedraagt op dit forumpje. Kut loek.
Je bent praktisch al zwangerquote:
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent praktisch al zwanger
Haat is niet zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bent
Nog te arm om de banden van zijn Punto te vervangen
Dankjewel !quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt respect voor jou
jammer dat je zo weinig post
maar je kan echt een van de beter van fok worden
Mn vriendin zal dat wel goed vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan naakt op de tafel dansen en zo?
Laat in dat geval maar zitten
Mij maken ze direct FA.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als jij het ooit hebt geprobeerd maar bent afgewezen en nu zulke opmerkingen maakt.
ik moet aan iemand denkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;s
Figuresquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mij maken ze direct FA.
Anders koop ik Danny af van mijn 1800 WW duidelijk ja?
Wie dan?quote:
Weet je het zeker? Misschien kan je ook eerlijk zijn dat hij aardig leek en dacht, waarom niet? Met een beetje geluk is hij vrij open gaat hij een gesprek aan. Mensen die je meteen die open staan zijn de beste mensenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het per ongeluk ging ;s
hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheidquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mij maken ze direct FA.
Anders koop ik Danny af van mijn 1800 WW duidelijk ja?
Ja dat kan ook, Ik zie welquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien kan je ook eerlijk zijn dat hij aardig leek en dacht, waarom niet? Met een beetje geluk is hij vrij open gaat hij een gesprek aan. Mensen die je meteen die open staan zijn de beste mensen
Het was een 0 teveel, het moest 180 zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheid
Ja gewoon werken voor da chankergeld na tijdje krijg je steeds langer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe krijg je bijna 2 kop zomaar van overheid
wow ik krijg niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja gewoon werken voor da chankergeld na tijdje krijg je steeds langer.
Karina 3 jaar lang zelfs #jaloezie
nee maar ik moet wel geldquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ergens lang gewerkt dat?![]()
Je woonde toch in Engeland trouwens?
hierquote:
en als je geen werk kan vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je krijgt niet zomaar WW mattie moet je eerst tijdje werken volhouden
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mijn huis ja. Een huis waarvan jij nog geen kamer kan huren met je hongerloontje en gebrekkige opleiding. Dom moederskindje dat je bent
Nog te arm om de banden van zijn Punto te vervangen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil later bij de marine werken
Met zo'n instelling kom je er wel.quote:
ga maar lekker WW doen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel.
daarom zit jij lekker thuis en pest jongere mensen met wel een toekomst dat je 600 euro meer per maand krijgt met niks doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel.
Ach je kan altijd nog een keer op de Vlootdagen gaan kijken, hebben ze zelfs speciale rondleidingen voor mongooltjes zoals jijquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga maar lekker WW doen man
Wat doen met zijn leven zegt hijquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.En grappig lopen doen op dit internetforumpje, dan ga ik wel wat met mijn leven doen. En ik heb tenminste een auto.
Moet jij zeggen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je kan altijd nog een keer op de Vlootdagen gaan kijken, hebben ze zelfs speciale rondleidingen voor mongooltjes zoals jij.
en wat voor een autoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie weer. Ga jij maar lekker werken bij die Makro van je.En grappig lopen doen op dit internetforumpje, dan ga ik wel wat met mijn leven doen. En ik heb tenminste een auto.
Had het gelezen ja. Al denk ik toch niet dat hij mijn held gaat wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
lr wist je dat zyzz russisch was van origine
ga jij maar terug naar je hbotje debielquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
zulke mensen![]()
ga je niet aanstellen gewoon werken, parasiet van de samenleving
Jou mag ik welquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
Laten we even de feiten op een rijtje zetten:
1: Je zit in de WW, als je zo perfect was had je een pro baan toch?
2: Je zit op dit tijdstip nog op dit forum, moet je niet iets belangerijks doen in je perfecte leven?
3: Je zoekt ruzie met 15 jarigen.
Om eerlijk te zijn lijk jij mij een grotere ''mongool'' dan ik ben volgens jou.
je verpest je trollquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
2: Je zit op dit tijdstip nog op dit forum, moet je niet iets belangerijks doen in je perfecte leven?
Ga er anders even serieus op in. Mongool.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man
Labiele forumgekquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doen met zijn leven zegt hij![]()
Verder dan Ajax kom je niet, en zelfs daar kan je je niet gedragen met je prullenbak trappen. Ik blijf hier inderdaad grappig doen, beter dan jouw reputatie van labiele forumgek
Hee dan heb ik tenminste money, aanstellertjequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar je hbotje debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |