Dit is één van zijn typetjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
wat is er met lr en tjacka aan de hand. Ik vind dat ze zich raar gedragen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.
Pas op, hij is een gevaarlijke narcistische psychopatische piraat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Pas op, hij is een gevaarlijke narcistische psychopatische piraat.
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.
quote:
Hij is een piraat, geen arbeider.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgen
Donder maar gewoon opquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb me laatst afgetrokken op supersof
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgen
Pedofiel ik ga je aangeven bij geefeenpedofielaan.nlquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb me laatst afgetrokken op supersof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |