ik las sletje randebielenquote:
ben jij dadquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is van een andere klasse. Een klasse om te vereren. Zie mij hier in mijn heilige LB kledij
[ afbeelding ]
haha nou leg je het weer op trollen hé. met je bolle vriendin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg. Jij hebt echt niet door als je getrollt wordt he. Ik maakte maar een grapje xD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las "sleetje randebielen"
Ik zag je al van een ijsberg afglijden xD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elbeeeee. De beste wensen voor dit prachtige nieuwe fantastische wonderschone jaar.![]()
mensen met een laag iq slagen ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
gudverdumme. heb morgen mijn theoriexamen van auto, maar heb telkens 1 of 2 foutjes teveel in die proeftoets
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha nou leg je het weer op trollen hé. met je bolle vriendin.
Haal ze eruitquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
gudverdumme. heb morgen mijn theoriexamen van auto, maar heb telkens 1 of 2 foutjes teveel in die proeftoets
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
hahah ik ga even grappig doen ik ga mensen gelukkig nieuw haar wensen
dat is echt ziek grappig
haha
xd
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke verkeerd verwoord maar je snapt me wel
Dankjewel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]jij ook een gelukkig nieuwjaar!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mensen met een laag iq slagen ook niet
en toch ben jij geslaagdquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mensen met een laag iq slagen ook niet
Awh, heb je een vriendin? Betekent dit dat we binnenkort kleine konijntjes zullen zien?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichten
Dat doet iedereen de laatste 4 wekenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
wat is er met lr en tjacka aan de hand. Ik vind dat ze zich raar gedragen.
Gast je bent bijna 24 en je loopt nog steeds te twijfelen of je door wilt gaan met je opleiding? Dit zegt genoeg over jou. Ga eens naar de kapper. Kut blind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gaan we nu weer met privézaken strooien. En straks je hart weer luchten over de DM he. Wat ben jij een eng mannetje met meerdere gezichten
ze hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
wat is er met lr en tjacka aan de hand. Ik vind dat ze zich raar gedragen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, heb je een vriendin? Betekent dit dat we binnenkort kleine konijntjes zullen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |