quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is de kawaiigste van ons allemaal
LB maakt bezwaarquote:
ja is gucciquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka is wel een beetje de Piet Hein van Fok!.
Tjacka mag ik jouw zilvervloot zijn?
moest lachen om kawaiigstequote:
Je lacht nu ervoor dus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
ik lach momenteel niet achter de pc
dat jullie het weten
Ga dan lachenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
dat jullie het weten
'nationaliteit'quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
Ezell ik dacht dat je identiteit en nationaliteit geheim was
ik ook niet toevallig hequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
dat jullie het weten
Jij ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey het is een LittleBrownie
Gelukkig nieuw jaar![]()
Jij ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey het is een LittleBrownie
Gelukkig nieuw jaar![]()
HAHAHAHAH DEZE FOTO HEB JE OOK OP WHATSAPPquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is van een andere klasse. Een klasse om te vereren. Zie mij hier in mijn heilige LB kledij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is van een andere klasse. Een klasse om te vereren. Zie mij hier in mijn heilige LB kledij
[ afbeelding ]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:Squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH DEZE FOTO HEB JE OOK OP WHATSAPP
Gewoon doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:S
Sorry, ik heb dit forum nou eenmaal nodig om sociaal geaccepteerd te worden. Er zijn nou eenmaal mensen zonder baan die 1880 euro per maand krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, doe eens rustig. Ik plaats een TR hoor. Ik ben gek genoeg :S:S:S:S
Omg. Jij hebt echt niet door als je getrollt wordt he. Ik maakte maar een grapje xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dit forum nou eenmaal nodig om sociaal geaccepteerd te worden. Er zijn nou eenmaal mensen zonder baan die 1880 per maand krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |