lijkt me niet, geen idee waar je t over hebt namelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent te veel bezig met de de standpunten van anderen en hoe het anders is tegenover die van anderen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben meer mensen hier last van
ja hahahquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SKANK SKANK SKANK SKANK
wat schattigquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wordt anders wel mijn eerste chinese vriendin hoor
Ik ook, maar ik geef dan ook werkelijk helemaal niets om anderen.quote:
nee ging niet doorquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geef dan ook werkelijk helemaal niets om anderen.
Met een groet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef Tjacka het volgende:
HAHAHAHA EZELL
weet je hoe ik jou ga begroeten op de meet\
wil je het weten?
ja is ja, nee is nee
Had ik ook gezegd als je het vorige week vroegquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee waar je t over hebt namelijk
(dat is japans)quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
ik ben de bestequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een buitengewoon vriendelijk persoon. Al zit ik wel erg vast in mijn eigen ego dus wellicht beeld ik het in.
Dat wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een buitengewoon vriendelijk persoon. Al zit ik wel erg vast in mijn eigen ego dus wellicht beeld ik het in.
Ezell is de kawaiigste van ons allemaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
mij ook maar ik ga geen id sturenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel.
Alleen erg ondergewaardeerd.
Ze hadden je bijvoorbeeld allang moderator kunnen en moeten maken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is de kawaiigste van ons allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |