quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker wijn gedronken?
en dan duckface doen toch
#yoso
en het peukje smaakte ook goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
mijn bier smaakt ook goed
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
tjacka wil jij een epic vriend van mij zijn???
naar cachets kut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
Heb je de rode zee bevaren ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
geloof nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het was een luchtsigaret
net als een luchtgitaar
ahahahah
Had jij niet een alcoholverslaving?quote:
hij is gestoptquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had jij niet een alcoholverslaving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had jij niet een alcoholverslaving?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....
als je elke avond dronken bent lekker boeiend toch #yolo #diaboloquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....
Wat ben jij nou weer voor slechte kanjertrolquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is gewoon de leven sloeber
fuck de you, !quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor slechte kanjertrol
Zo dat hou je lang vol.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur gestopt met eten
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik zat net in de auto en zei dat Ellie Goulding wel een aparte stem had waar je aan moest wennen enzo blabla. Komt ze plotseling op de radioIk kon het eigenlijk meteen wel waarderen. Maar dat heb ik snel als iets net wat af wil wijken van het plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand WEL goede popmuziek maakt is zij het wel.
En Stromae
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jij ook !!quote:
zei dus daarvoor tegen dr dat ze Frank Ocean moest luisteren, maar dat het wel ff apart was in het begin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk meteen wel waarderen. Maar dat heb ik snel als iets net wat af wil wijken van het plebsAls er iemand WEL goede popmuziek maakt is zij het wel.
En Stromae
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van wordquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?
Ja, stoer he?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hey stu breaking bad is echt geniaal
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van word
nou dat niet hoorquote:
Je zit te veel vast in je egoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van word
haha jij bent de paashaasquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het op pinksteren valt zeker xD
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 01-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 364 Toto69
02. 249 Etsu
03. 126 nodig
04. 107 Littlerabbit
05. 106 Jhali
06. 092 supersof
07. 083 J.James
08. 081 Ezell
09. 072 Wooninck
10. 070 Insomnia_
11. 059 Elan
12. 054 Tjacka
13. 053 Rodawa
14. 042 Geflipte-Koelkast
15. 037 VoornaamAchternaam
16. 029 Fok-it
17. 023 Spatieloos
18. 023 Kaneelstokje
19. 022 xcachet
20. 021 LittleBrownie
Reeks-statistieken!
leg uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit te veel vast in je ego
ga jij maar naar je koekjequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het kutjes praten?
Je kan toch minderen waarom zou je meteen stoppen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een spiritueel gebazelquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer ga jij stoppenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan toch minderen waarom zou je meteen stoppen.
Op FOK! je geluk zoeken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja man maar jij hebt tot sezoen 5 gekeken toch?
wil je niet weten wat ie in private allemaal tegen me aanbazeltquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een spiritueel gebazel
Dag Stuart slaap lekker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hebben meer mensen hier last vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent te veel bezig met de de standpunten van anderen en hoe het anders is tegenover die van anderen.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]SKANK SKANK SKANK SKANKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
lijkt me niet, geen idee waar je t over hebt namelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent te veel bezig met de de standpunten van anderen en hoe het anders is tegenover die van anderen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben meer mensen hier last van
ja hahahquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SKANK SKANK SKANK SKANK
wat schattigquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wordt anders wel mijn eerste chinese vriendin hoor
Ik ook, maar ik geef dan ook werkelijk helemaal niets om anderen.quote:
nee ging niet doorquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geef dan ook werkelijk helemaal niets om anderen.
Met een groet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef Tjacka het volgende:
HAHAHAHA EZELL
weet je hoe ik jou ga begroeten op de meet\
wil je het weten?
ja is ja, nee is nee
Had ik ook gezegd als je het vorige week vroegquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee waar je t over hebt namelijk
(dat is japans)quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
ik ben de bestequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een buitengewoon vriendelijk persoon. Al zit ik wel erg vast in mijn eigen ego dus wellicht beeld ik het in.
Dat wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een buitengewoon vriendelijk persoon. Al zit ik wel erg vast in mijn eigen ego dus wellicht beeld ik het in.
Ezell is de kawaiigste van ons allemaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik zeg het even goed
ik ga
ko ni chi wa zeggen
HAHAHAHHAHAA
mij ook maar ik ga geen id sturenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel.
Alleen erg ondergewaardeerd.
Ze hadden je bijvoorbeeld allang moderator kunnen en moeten maken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is de kawaiigste van ons allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |