fuck de you, !quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor slechte kanjertrol
Zo dat hou je lang vol.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur gestopt met eten
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik zat net in de auto en zei dat Ellie Goulding wel een aparte stem had waar je aan moest wennen enzo blabla. Komt ze plotseling op de radioIk kon het eigenlijk meteen wel waarderen. Maar dat heb ik snel als iets net wat af wil wijken van het plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand WEL goede popmuziek maakt is zij het wel.
En Stromae
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jij ook !!quote:
zei dus daarvoor tegen dr dat ze Frank Ocean moest luisteren, maar dat het wel ff apart was in het begin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk meteen wel waarderen. Maar dat heb ik snel als iets net wat af wil wijken van het plebsAls er iemand WEL goede popmuziek maakt is zij het wel.
En Stromae
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van wordquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jhali waarom ga je stoppen met fok na de vakantie?
Ja, stoer he?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hey stu breaking bad is echt geniaal
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van word
nou dat niet hoorquote:
Je zit te veel vast in je egoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
nja stoppen is een groot woord, in ieder geval heel erg minderen. omdat ik er nou niet bepaald gelukkig van word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |