quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker wijn gedronken?
en dan duckface doen toch
#yoso
en het peukje smaakte ook goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
mijn bier smaakt ook goed
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
tjacka wil jij een epic vriend van mij zijn???
naar cachets kut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
Heb je de rode zee bevaren ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
ik eet buggles
ze zijn best lekker
haha
straks lekker naar bed
het is niet gewassen
dus het stinkt
geloof nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het was een luchtsigaret
net als een luchtgitaar
ahahahah
Had jij niet een alcoholverslaving?quote:
hij is gestoptquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had jij niet een alcoholverslaving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had jij niet een alcoholverslaving?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....
als je elke avond dronken bent lekker boeiend toch #yolo #diaboloquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach wat is een verslaving als je bovengemiddeld drinkt ben je dan direct verslaafd....
Wat ben jij nou weer voor slechte kanjertrolquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is gewoon de leven sloeber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |