EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vriendenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijne was wel leuk, beetje rustig gedaan wel
Jij dan?
waar vind je die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vrienden
Dat is niet epic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vrienden
Hoe tof is datquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zag het ook ja. Grappig wel haha.
Kan ook leuk zijn, ik heb meestal ook niet zo zin in dat drukke feest gedoe...quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lekker wijn gedronken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doei fokkiequote:
Ik gebruikte het nooitquote:
Overromantiseer je het nu niet een beetje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe tof is datal die kleinkinderen bij elkaar enzo
ik vind mijn familie al groot en leuk. Stel je voor met 56 neven/nichten
Nou, als je daar hulp bij nodig hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
56 fissa'squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe tof is datal die kleinkinderen bij elkaar enzo
ik vind mijn familie al groot en leuk. Stel je voor met 56 neven/nichten
Ja ik kan ook niet alles vertellen xDquote:
Jawel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles vertellen xD
Een grote orgie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles vertellen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |