Nee joh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo goed ken ik jou ook niet, dacht dat je serieus was
Veel vuurwerk afgestoken?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prrrrr. Blijf je ook slapen of ga je dan weer weg?
Niet per se. De juiste dosering steroïden wil ook helpenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegd
Maar bij mannen vind ik borsten wel een beetje negatief eigenlijk. Dat betekent meestal dat het vetgehalte een beetje aan de hoge kant is. Al kan het soms ook door andere dingen komen.
Nee, niks gekocht dit jaar. Broertje had alleen sterretjes en romeinse kaarsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, valt mee op zich. Paar potten, wat klein spul en wat leuke 'knallertjes'. Jij?
Happy New Year koelkastquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stuart gelukkig nieuwjaar! Uur tijdverschil
Dat viel bij mij een beetje onder "andere dingen"quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se. De juiste dosering steroïden wil ook helpen
Hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Stuart in MEN wel aardiger dan hier trouwens
Sorryquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Je lijkt Tjacka wel die heeft ook nooit door als iemand hem trolt.
Kut. Dan maar gewoon naakt zonder dekbed, hè?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen extra dekbed voor je, voor op het luchtbed.
Ik zal me wel even omdraaien als je daar ligt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Kut. Dan maar gewoon naakt zonder dekbed, hè?
Welke kant op?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal me wel even omdraaien als je daar ligt.
Aldo`s ijsje tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef Ezell het volgende:
Derde en laatste ijsje van 1 januari 2014. Op naar nog meer ijsjes.
Naar de muur natuurlijk.quote:
De verkeerde kant.quote:
Ah, die is ook lekkerquote:
Beste wensen he!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog 1 biertje en dan ga ik over een kwartier of 3 maar eens slapen
Naar de muur? Dan ga je toch stiekem lurken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar de muur natuurlijk.
Tenzij ik mag lurken.
quote:
Ik heet geen Jhali.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Naar de muur? Dan ga je toch stiekem lurken.
Ik ben niet boos.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Niet gelijk boos Ezelina
![]()
Was een grapje mopje fopje
Ik wel. want dit is niet mijn verhaal.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel. want dit is niet mijn verhaal.
Mag dat dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je net zo even goed naast mij liggen.
Nee niet echt, mijn humor is maar toegankelijk voor een select groepje personen.quote:
Me, myself and I zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt, mijn humor is maar toegankelijk voor een select groepje personen.
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddagquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jongen is leuk hoor![]()
Niet zo stom doen
Etsu dacht dat het gewoon Tjacka was die trolldequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddag
Indrukwekkendquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik multitask. Vrouwelijk is het niet.
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddag
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handjes boven dekens tijdens het slapen. Dat is de enige regel.
De regels zijn er om gebroken te worden hè.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
De regels zijn er om gebroken te worden hè.
Tjacka praat anders dan ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu dacht dat het gewoon Tjacka was die trollde
Zeg ik je.
Ik dacht dat die baret van jou ook een grap was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat hij een grap maakte als hij het over zijn pak had
Ik weet nog wel dat ie 'm kochtquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat hij een grap maakte als hij het over zijn pak had
Mijn badge is een beetje stukquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat die baret van jou ook een grap was.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ess ik ga morgen een apenpak bij de primark kopen
Welke?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn badge is een beetje stuken begrijpelijk. Al is een apenpak wel nog 100x stoerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke?
Overigens vind ik dat Tjacka en jij moeten matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vage film is Pandorum tot nu toe.Hoi Tjackaquote:
is goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Ik durf Tjacka alleen in het echt te zien als hij zijn apenpak aan heeft.
Zo'n roze konijnenpak zal je beeldig staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat Ezell. Ik doe enkel impulsieve aankopen als ze echt debiel zijn, en dit pak...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Hier heb ik hem ook op gewezen. Mochten we Tjacka niet kunnen vinden hij heeft een apenpak aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Denk het ook wel. Sinds gister mijn eerste serieuze foto's ooit gekregen. Ik moet het wel compenseren eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n roze konijnenpak zal je beeldig staan.
Wel doen hoor.quote:
Slimme meid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier heb ik hem ook op gewezen. Mochten we Tjacka niet kunnen vinden hij heeft een apenpak aan.
Serieuze foto's?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Sinds gister mijn eerste serieuze foto's ooit gekregen. Ik moet het wel compenseren eigenlijk.
Laat eens zien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond er zowaar enigszins normaal op
ik doe het zo hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel doen hoor.
[..]
Slimme meid.
[..]
Serieuze foto's?
Daar wat van aantrekken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Jhali het volgende:
o-ver-al om me heen worden mensen verliefd en vormen koppeltjes en ik zit hier een beetje van tjaaaa...
Doen.quote:
Oddquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laptop stuurt mijn DM's dubbel
Niet doen. Dit is te schaamtevol. Tang en alles. Ik laat mij zo makkelijk overtuigen/misbruiken met bier opquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
Je maakte geen grap toen je zei dat jouw haar stijl was.![]()
Awh, jij bent a girls best friend met bier op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Dit is te schaamtevol. Tang en alles. Ik laat mij zo makkelijk overtuigen/misbruiken met bier op
Waarom? Leuke foto's hoor. En zo slecht staat stijl niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ga ik die fotos weer verwijderen, bedankt Ezell
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee geslotenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, jij bent a girls best friend met bier op.
okquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
krijg even iets heel smerigs te horen
Sluit vrede met die foto's.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee gesloten
Godver hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee gesloten
ja ik wil een pinguinpakquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ga je nog een dierenpak halen dan?
ja man normaal word het hier vol gespamtquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad
er was al 10 seconden geen reactie geplaatst
Dier maakt niet uit, als je maar zo'n pak draagt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wil een pinguinpak
die zijn koel
Niet roken want dan ga je dood. Oh wacht alcohol is even slecht, alles is slechtquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even buggles halen met smeerkaas
ik ga ook bier pakken
ik ga ook een peukje roken
Okquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even buggles halen met smeerkaas
ik ga ook bier pakken
ik ga ook een peukje roken
niet voor mij wegrennen dan hequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dier maakt niet uit, als je maar zo'n pak draagt.
cachiejjjjjquote:
ik verwacht die bovenop je hoofd de volgende keer dat ik je ziequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
ezell
ik ging gisteravond naar mijn opa en oma lopen vanaf de andere opa en oma en toen lag daar een kerstmuts en die mocht ik hebben dus nu hebben we allebei een kerstmuts leuk he
Stop me in de wasmachine dan :squote:
Mag je wel flink kinderen uitpoepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
Ik zag op tv een oma met 60 kleinkinderen ik wil dat ook later
Ja dat is dus beetje een probleem want ik ben hem nu kwijt. ;squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik verwacht die bovenop je hoofd de volgende keer dat ik je zie
Zag het ook ja. Grappig wel haha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
Ik zag op tv een oma met 60 kleinkinderen ik wil dat ook later
Ja die oma had 13 kinderenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag je wel flink kinderen uitpoepen
EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vriendenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijne was wel leuk, beetje rustig gedaan wel
Jij dan?
waar vind je die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vrienden
Dat is niet epic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC, ookal waren we maar met zijn 5en en niet bij een feest ofzo, maar gewoon thuis als hele goede vrienden
Hoe tof is datquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zag het ook ja. Grappig wel haha.
Kan ook leuk zijn, ik heb meestal ook niet zo zin in dat drukke feest gedoe...quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lekker wijn gedronken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doei fokkiequote:
Ik gebruikte het nooitquote:
Overromantiseer je het nu niet een beetje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe tof is datal die kleinkinderen bij elkaar enzo
ik vind mijn familie al groot en leuk. Stel je voor met 56 neven/nichten
Nou, als je daar hulp bij nodig hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
56 fissa'squote:Op donderdag 2 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe tof is datal die kleinkinderen bij elkaar enzo
ik vind mijn familie al groot en leuk. Stel je voor met 56 neven/nichten
Ja ik kan ook niet alles vertellen xDquote:
Jawel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles vertellen xD
Een grote orgie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles vertellen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |