quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke?
Overigens vind ik dat Tjacka en jij moeten matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vage film is Pandorum tot nu toe.Hoi Tjackaquote:
is goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Ik durf Tjacka alleen in het echt te zien als hij zijn apenpak aan heeft.
Zo'n roze konijnenpak zal je beeldig staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat Ezell. Ik doe enkel impulsieve aankopen als ze echt debiel zijn, en dit pak...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Hier heb ik hem ook op gewezen. Mochten we Tjacka niet kunnen vinden hij heeft een apenpak aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
Denk het ook wel. Sinds gister mijn eerste serieuze foto's ooit gekregen. Ik moet het wel compenseren eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n roze konijnenpak zal je beeldig staan.
Wel doen hoor.quote:
Slimme meid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier heb ik hem ook op gewezen. Mochten we Tjacka niet kunnen vinden hij heeft een apenpak aan.
Serieuze foto's?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Sinds gister mijn eerste serieuze foto's ooit gekregen. Ik moet het wel compenseren eigenlijk.
Laat eens zien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond er zowaar enigszins normaal op
ik doe het zo hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel doen hoor.
[..]
Slimme meid.
[..]
Serieuze foto's?
Daar wat van aantrekken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Jhali het volgende:
o-ver-al om me heen worden mensen verliefd en vormen koppeltjes en ik zit hier een beetje van tjaaaa...
Doen.quote:
Oddquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laptop stuurt mijn DM's dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |