Ik wel. want dit is niet mijn verhaal.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel. want dit is niet mijn verhaal.
Mag dat dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je net zo even goed naast mij liggen.
Nee niet echt, mijn humor is maar toegankelijk voor een select groepje personen.quote:
Me, myself and I zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt, mijn humor is maar toegankelijk voor een select groepje personen.
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddagquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jongen is leuk hoor![]()
Niet zo stom doen
Etsu dacht dat het gewoon Tjacka was die trolldequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddag
Indrukwekkendquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik multitask. Vrouwelijk is het niet.
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Jhali een beetje is geschrikt van mijn whatsapp van vanmiddag
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handjes boven dekens tijdens het slapen. Dat is de enige regel.
De regels zijn er om gebroken te worden hè.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
De regels zijn er om gebroken te worden hè.
Tjacka praat anders dan ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu dacht dat het gewoon Tjacka was die trollde
Zeg ik je.
Ik dacht dat die baret van jou ook een grap was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat hij een grap maakte als hij het over zijn pak had
Ik weet nog wel dat ie 'm kochtquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat hij een grap maakte als hij het over zijn pak had
Mijn badge is een beetje stukquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat die baret van jou ook een grap was.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ess ik ga morgen een apenpak bij de primark kopen
Welke?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn badge is een beetje stuken begrijpelijk. Al is een apenpak wel nog 100x stoerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |