Tijgerbalsem. Hopelijk trekt het gat dan weer dich....quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.
DIE WORDT BEZONGEN IN HET MOOISTE LIEDquote:
Uw naam worden geheiligdquote:
Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
Uw rijk kome. U zult geschieden op aarde zoals in de hemel
Ik moest ook diep graven hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meer
Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.
Oh, oké.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ess ik ga morgen een apenpak bij de primark kopen
Misschien kan ik weer wat over het nihilisme posten.quote:
Ik ken 2 regels Wilhelmusquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.
Dat was de insteek van mijn basisschool tenminste.
quote:
De enige keren dat ik met m'n ouders in de kerk ben geweest is 1x voor een trouwerij, 1x voor een begrafenis en 1x voor een doop. Later zelf nog een keer naar een trouwerij geweest in de kerk. Dat was het wel denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.
Net als Henk Westbroek dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |