Djeezquote:
Sta ik alweer op 1quote:
Hij kaatste de opmerking terug. De essentie was dat Tjacka niet kon geloven dat Stuart dit als belediging zag omdat het hem niks deed.quote:
Ik heel vaak op 2, 4 keer in 5 dagen #1. Yolo.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit op 1 gestaan, al 2 keer op 2
Ik deze maand al 6x geloof ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit op 1 gestaan, al 2 keer op 2
Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heel vaak op 2, 4 keer in 5 dagen #1. Yolo.
Zelfs als ik de hele dag post op FOK! is het 600 maximaalquote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenDan zit je gewoon letterlijk de hele dag hier
Ik had 1x 999, 1x 1187 en 1x 1193quote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenDan zit je gewoon letterlijk de hele dag hier
Niks mis mee. Al neig ik de laatste tijd ook wel naar alcoholistische trekjes. Ik durf in ieder geval niet meer in de buurt van barkrukken te komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gestaan. Mijn hersens zijn een zeef. Het is dat ik mijn eigen posts onthoud al komt dat door hulp van LR.
Ja nouquote:
Ik ook niet en vrijdag al helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al neig ik de laatste tijd ook wel naar alcoholistische trekjes. Ik durf in ieder geval niet meer in de buurt van barkrukken te komen.
Uhuhquote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Oh Essie had er 1200 geloof ikDie emogif was niet voor jou hoor
Morgenavond heb ik wel weekend.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en vrijdag al helemaal niet![]()
Hoelang is het nog zo druk?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en vrijdag al helemaal niet![]()
Dat is wel relaxedquote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik wel weekend.
#motivatie
Mijn depressieve hartendiefje.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat moet ik altijd om de posts van LR.
Schiet al lekker opquote:
Ik kom langs om liefde te gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Kom je alleen hier even langs als ik op 1 sta in de dagcijfers?![]()
Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey
Mag je best vaker doen hoorquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey
Maar dat wist je alquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer iets waar wij van mening over verschillen.
Deze is ook niet echt heel bijzonderquote:
Dat jullie op veel dingen van mening verschillenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat wist je al
Waar hebben wij dezelfde mening over?
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen whisky en whiskey?
Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
HAHAHAHAHAHA
mijn god wij zijn domme users Inso
De letter e.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?
Veel toetsenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft het een reden dat het heel druk is?
Je meent hetquote:
Wodka danquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.
Baileysquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Land van herkomstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Sorry. Mijn kennis wat betreft alcoholische versnaperingen is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. als het uit schotland komt is het Whisky, en de rest is Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.
quote:
Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.quote:
Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.
Scotchquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?
ja da's alles denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ins, waar delen wij onze mening in?![]()
Behalve dat we Feyenoorders zijn
Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekker
Heb je een grote piemel?quote:
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.
Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelatenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je een grote piemel?
Dan hebben we dat ook gemeen namelijk
Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelaten
Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.quote:
Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheidquote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.
Is cremepje niet beter?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheid
quote:
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is cremepje niet beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |