Sorry. Mijn kennis wat betreft alcoholische versnaperingen is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.
Ja dat bedoel ik.. als het uit schotland komt is het Whisky, en de rest is Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.
[..]
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.
quote:
Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.quote:
Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.
Scotchquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?
ja da's alles denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ins, waar delen wij onze mening in?![]()
Behalve dat we Feyenoorders zijn
Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekker
Heb je een grote piemel?quote:
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.
Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelatenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je een grote piemel?
Dan hebben we dat ook gemeen namelijk
Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelaten
Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.quote:
Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheidquote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.
Is cremepje niet beter?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheid
quote:
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is cremepje niet beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |