Mijn depressieve hartendiefje.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat moet ik altijd om de posts van LR.
Schiet al lekker opquote:
Ik kom langs om liefde te gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Kom je alleen hier even langs als ik op 1 sta in de dagcijfers?![]()
Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey
Mag je best vaker doen hoorquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey
Maar dat wist je alquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer iets waar wij van mening over verschillen.
Deze is ook niet echt heel bijzonderquote:
Dat jullie op veel dingen van mening verschillenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat wist je al
Waar hebben wij dezelfde mening over?
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen whisky en whiskey?
Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
HAHAHAHAHAHA
mijn god wij zijn domme users Inso
De letter e.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?
Veel toetsenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft het een reden dat het heel druk is?
Je meent hetquote:
Wodka danquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.
Baileysquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.
Land van herkomstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |