Tijgerbalsem. Hopelijk trekt het gat dan weer dich....quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.
DIE WORDT BEZONGEN IN HET MOOISTE LIEDquote:
Uw naam worden geheiligdquote:
Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
Uw rijk kome. U zult geschieden op aarde zoals in de hemel
Ik moest ook diep graven hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meer
Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.
Oh, oké.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ess ik ga morgen een apenpak bij de primark kopen
Misschien kan ik weer wat over het nihilisme posten.quote:
Ik ken 2 regels Wilhelmusquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.
Dat was de insteek van mijn basisschool tenminste.
quote:
De enige keren dat ik met m'n ouders in de kerk ben geweest is 1x voor een trouwerij, 1x voor een begrafenis en 1x voor een doop. Later zelf nog een keer naar een trouwerij geweest in de kerk. Dat was het wel denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.
Net als Henk Westbroek dus.
Volkslied van Schotland is nice in het stadionquote:
Ja ok, maar de enige leraren die ons lieten bidden waren de meesters uit groep 5 en 6, en die begonnen daar aan het begin van het jaar mee iedere dag, en toen 1x per week, en met kerst weer even wat weer en daarna niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.
Dat was de insteek van mijn basisschool tenminste.
Ik ben met kerst nog in de kerk geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De enige keren dat ik met m'n ouders in de kerk ben geweest is 1x voor een trouwerij, 1x voor een begrafenis en 1x voor een doop. Later zelf nog een keer naar een trouwerij geweest in de kerk. Dat was het wel denk ik
Wat voor apenpak ga je kopen Tjacka? Vertel me, ik ben zo nieuwsgierigquote:
Bedankt voor dit totaal willekeurige berichtquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkslied van Schotland is nice in het stadion
Ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben met kerst nog in de kerk geweest
Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemandquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok, maar de enige leraren die ons lieten bidden waren de meesters uit groep 5 en 6, en die begonnen daar aan het begin van het jaar mee iedere dag, en toen 1x per week, en met kerst weer even wat weer en daarna niet meer eigenlijk
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor apenpak ga je kopen Tjacka? Vertel me, ik ben zo nieuwsgierig
Mijn oma gaat niet naar de kerk, maar als ze graag wilde dat ik eens mee ging zou ik dat ook wel doen natuurlijkquote:
Je hebt lange blonde manen?quote:
Mijnes alleen met kerst.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oma gaat niet naar de kerk, maar als ze graag wilde dat ik eens mee ging zou ik dat ook wel doen natuurlijk![]()
Ja joh. Zat je in een internaat of zo?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemand
Trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Ik voel een cynische steek in je postquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit totaal willekeurige bericht
Ik vind het Franse volkslied wel lekker bloederig.
Trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
Ohquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemand
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
Ja niet met zweepslagen, wel met iets overschrijven of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Zat je in een internaat of zo?
in groep 8 elke dag bijna pagina woordenboek overschrijvenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet met zweepslagen, wel met iets overschrijven of zo
quote:
Weet ik jou voornaam?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Littlerabbit, weet mijn voornaam nog steeds niet, ha!
Gewoon anglicaans toch.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik gewoon katholieke opvoeding ja toch,
Nou weet je wat!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Excuus voor het gebrek aan interesse in je apenpak zoektocht bij de Primark: Het is nachtkijk maar naar de TT
Whutquote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in groep 8 elke dag bijna pagina woordenboek overschrijven
Nee. Weinig mensen, maar LR probeert alle Poolse katholieke namen uit.quote:
Ziekquote:
Ahquote:Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Weinig mensen, maar LR probeert alle Poolse katholieke namen uit.
Linkiequote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een nieuwe Mexicaanse executie doorgestuurd, waarom klik ik er nou weer op
Met wat voor mensen ga jij om dat je dat doorgestuurd krijgt?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een nieuwe Mexicaanse executie doorgestuurd, waarom klik ik er nou weer op
Ik weet niet hoe je heetquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is echt een kutwerk, woordenboek overschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |