Ik bedoel de jouwe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Heb je die van haar gezien dan? En ik dacht dat vrouwen ook beide konden hebben? Borsten en billen?
Niet iedereen heet J.James.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Heb je die van haar gezien dan? En ik dacht dat vrouwen ook beide konden hebben? Borsten en billen?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Dan is het niet zo aardig als je dat hier post toch?
Klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kleine borsten zijn niet perse negatief toch?
Etsu heeft ook kleine borsten.
Kreeg er wel stijfje van.quote:
Niet nodig, volgens mij heb je al heel veel lekkers in huis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Moet ik nog wat lekkers in huis halen?
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Moet ik nog wat lekkers in huis halen?
Maar straks vind je het niet lekker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Niet nodig, volgens mij heb je al heel veel lekkers in huis.
Niet zoveel eigenlijk. Ik was bij mijn ouders, TV kijken en drinken. Gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat heb je op oudejaarsavond gedaan?
[..]
Ja ik vond haar echt heel erg leuk, maarja, tis niet anders he
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kleine borsten zijn niet perse negatief toch?
Etsu heeft ook kleine borsten.
Doe ff normaal, vieze seksistquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelen![]()
Wauw ga er even serieus op in manquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegd
Maar bij mannen vind ik borsten wel een beetje negatief eigenlijk. Dat betekent meestal dat het vetgehalte een beetje aan de hoge kant is. Al kan het soms ook door andere dingen komen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelen![]()
Echt. Vooral toen ik hoorde dat je er niks onder droeg, toen begon er een bobbel te ontstaan die niet meer te negeren was.quote:
gelukkig nieuwjaar totoquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik er niks onder droeg hoor. Ondergoed gaat soms wat omlaag...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt. Vooral toen ik hoorde dat je er niks onder droeg, toen begon er een bobbel te ontstaan die niet meer te negeren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |