Je bent ook wel een beetje een dominatrix hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo en dat hartje als PI dan?
ik snap het niet help memwehhhh
Ik begreep gewoon niet wat ze ermee bedoelt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meid/vent, wat heb ik je nu gezegd? Hap niet zo op alles
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet wat ze ermee bedoelt?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Etsu trekt echt alleen maar valse leernichten aan/af met zijn maniertjes
Wat een playerquote:
En weer. En die ID kaart ook. Dat ga je toch niet doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het echt niet. En dit ook niet.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Etsu trekt echt alleen maar valse leernichten aan/af met zijn maniertjes
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player
Maar om toch op jouw Justin Bieber haat in te spelen en makkelijk te scoren
Wat een nummer
Ik dacht dat als ik wat dingen erop verberg met paint dat het wel kan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En weer. En die ID kaart ook. Dat ga je toch niet doen
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.quote:
* LittleBrownie knuffeltquote:
Dat was een grap.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
Bieber zou toch stoppen of was dat een prank?
Alles is traceerbaar, je hoeft niemand iets te bewijzenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik wat dingen erop verberg met paint dat het wel kan?
thirsty ass bitchesquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.
Logisch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.
hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een thirsty ass? Het klinkt best ongemakkelijk.
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letterquote:
Oké, dan was dat misschien niet zo handig geweest nee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles is traceerbaar, je hoeft niemand iets te bewijzen
Hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
* Littlerabbit geeft Ezell geforceerde liefde in de vorm van een knuffel
Niet tegen Wooninck ingaan, dat accepteer ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letter
41%quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letter
Geef mij de rest van de kaas maar danquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoekenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo goede vriend Inso. Hoelang voor je vertrek naar het mooie Berlijn?
Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoeken
ja hij lag in badkamerquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.
Fijn is dat altijd jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoeken
leuk hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.
weet niet hoe ie daar komtquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
een paspoort hoort niet in de badkamer, kwenie of je dat al wist
En batterijen niet in de koelkastquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
een paspoort hoort niet in de badkamer, kwenie of je dat al wist
Welwaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En batterijen niet in de koelkast
hoezo heb je geen kerstvakantiequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Ik ga vanaf morgen school toch een poging geven.
Ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
Haha batterijen in de koelkast? Wie doet dat nou?
joden lopen zelfs weg van de doodquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt Sharon nog steeds in een coma gehoudenDie arme man is al 8 jaar hersendood.
Wie is Sharon?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt Sharon nog steeds in een coma gehoudenDie arme man is al 8 jaar hersendood.
Etsu dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
Hoi Sof. Zeg Etsu eens dat ik geen zwart haar hebquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
wat een lobiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voordoge achterdoge
Gelukkig nieuwjaar lekker ventje vna me.
Geen idee. Is dat ergens goed voor dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef J.James het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat ergens goed voor dan?
Uiteraard lobi. Liefde en alles.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een lobiDit jaar wordt awesome. Ik ben een beetje pittig veranderd
Mijn Ranged Roverquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ga op de get rich or die tryin stijl #yolo
het is #yoso debielquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ga op de get rich or die tryin stijl #yolo
ja oke ik vergeet mn homies in tijden van nood sowieso niet laterquote:
Het mooie is ook dat veel mensen niet weten wat Boemerang voor programma was, en denken dat dit serieus isquote:
Zekers!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, oke. Vind je het een beetje leuke SC?
Misschien is dat verstandig, inderdaad. Maar niet te lang hè.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zekers!![]()
Ik begin wel langzaam uit te drogen, misschien even brb'en.
hier is wel de leukste modquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zekers!![]()
Ik begin wel langzaam uit te drogen, misschien even brb'en.
Ja, was erg gezellig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja gaat
jij leuke jaarwisseling gehad?
Oh, ik dacht dat ging jij aan mij vragen en ik daarna aan jou. Zo gaat dat meestal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom vraag je niet of alles goed gaat met mij
jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ging jij aan mij vragen en ik daarna aan jou. Zo gaat dat meestal.
Alles goed?
hahahaha domquote:
ja had gelogen tegen vriendenquote:
Ja met mij ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
met jou
ik was net 2 uur m'n paspoort kwijt, voor meer spannende verhalen moet je het maar zeggen
Hij lag in de badkamerquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja met mij ook
Oh, 2 uur is wel erg veel![]()
VERHAAL AAN naar 3030 gestuurd. Krijg ik nu nog een spannende story?
dag als hoi, sorryquote:
Ah, mocht ik ooit nog in een zweedse supermarkt staan zal ik er aan denken, bedankt LRquote:
van hetzelfdequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard lobi. Liefde en alles.
Dat is goed om te horen. Ik help je hopen dat dit een mooi jaar voor je wordt.
Himbeeren in het Duits.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, mocht ik ooit nog in een zweedse supermarkt staan zal ik er aan denken, bedankt LR
wat betekend hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne.
Jhali kan er niet tegen als ik jou "quote:
hallo,quote:
EPICquote:
Top.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC
Mooiste nacht van mijn leven?
Misschien heeft ze een oogje op jou en kan ze er niet zo goed tegen als je met andere meisjes flirt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali kan er niet tegen als ik jou "", "
" of "
" stuur, blijkbaar.
Ik vind dat ik het zelf mag weten.
Dat komt wel goed.quote:
Ja joh, vooral dingen die ik op FB tegen je zeg op fok zeggenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali kan er niet tegen als ik jou "", "
" of "
" stuur, blijkbaar.
Ik vind dat ik het zelf mag weten.
Haarlemquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont.
Ze weet dat ik haar niet hoef, net als de rest van de meisjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een oogje op jou en kan ze er niet zo goed tegen als je met andere meisjes flirt.
Kaneelkleurquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Ik ga denk ik een shirt laten drukken met "kaneel is liefde, kaneel is leven".
Twijfel alleen nog over de kleur.
I seequote:
quote:
Wel doen hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar in de praktijk uit vanaf morgen.
dat zeg ik ook elke keer na het zuipen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EPIC
Mooiste nacht van mijn leven?
Ik heb geen druppel alcohol gehadquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeg ik ook elke keer na het zuipen.
tot dat gevoel weg gaat en ik weer zo'n nacht nodig heb
Jeetje VA. Mysterieusquote:
Ik zie nu pas dat je keijong bent. Laat maar.quote:
En de letters dan?quote:
wat danquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gehad
Tjacka natuurlijk.quote:
Oh. Ik maak dus nog kans. If you knoe what I meanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar niet hoef, net als de rest van de meisjes.
Nee, jij ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ik maak dus nog kans. If you knoe what I mean![]()
![]()
Echt? Vertel!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet.
Ik heb binnenkort een date
je bent zelf een krat bier, dan ben je m'n favoriete mod.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Kom maar langs met een krat bier, dan ben je m'n favoriete mod.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een krat bier, dan ben je m'n favoriete mod.
Jaloers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, met een jongen uit Apeldoorn. Hij heeft bruin haar en is best schattig. Umad?
Oooeeew, leuk. Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet.
Ik heb binnenkort een date
Op die jongen of op mij?quote:
Geen idee. Tips?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oooeeew, leuk. Wat gaan jullie doen?
Bioscoop toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die jongen of op mij?
[..]
Geen idee. Tips?
boswandelingquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die jongen of op mij?
[..]
Geen idee. Tips?
beterquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, op 't eind zo'n beetje.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het Kralingse bos te Rotterdam is een succesverhaal gegarandeerdquote:
Leuke locatie voor een ontmaagding Etsu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kinderboerderij, artis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Standaard.
[..]
Lijkt me romantisch, maar niet voor een eerste date denk ik.
rotterdammmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
In het Kralingse bos te Rotterdam is een succesverhaal gegarandeerd
Rotterdam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke locatie voor een ontmaagding Etsu.
quote:
Ik zal het voorstellen. Dankjewel Tjacka.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kinderboerderij, artis.
kan je praten toch.
bij bios niet.
Dat was vroeger nu niet meer manquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
waarom hou jij je daar me ebezigquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd genoeg paaltjes om te palen volgens mij xD
whaha xDxDDddquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd genoeg paaltjes om te palen volgens mij xD
wees gewoon stilquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben geen Feyenoord-fan, maar die fans zijn wel hondstrouw
vroeger deden tjacka en ik altijd feyenoord spreekkoren zetten op fokquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze man weet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
He Stuart, gelukkig nieuwjaar.quote:
o m g dit is wel echt te schattig voor woordenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Die jongen, wat een geluk heeft hij.
vak 410 oe a oe oa oe aquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wees gewoon stil
kut 818je
met je wijn
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wees gewoon stil
kut 818je
met je wijn
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
o m g dit is wel echt te schattig voor woorden
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Die jongen, wat een geluk heeft hij.
Etsu heeft mij het licht laten zien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom hou jij je daar me ebezig
Jaja. Treed in detail of niet. De toespelingen zijn nu wel afdoende, straks word ik nog jaloers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu heeft mij het licht laten zien.
[..]
Jaja. Treed in detail of niet. De toespelingen zijn nu wel afdoende, straks word ik nog jaloers.
geen probleemquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam.
[..]
[..]
[..]
Ik zal het voorstellen. Dankjewel Tjacka.
Leuk cafe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die jongen of op mij?
[..]
Geen idee. Tips?
Thank you sirquote:
Jaar kon niet beter beginnen. kuch kuch.quote:
Geen goed begin?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaar kon niet beter beginnen. kuch kuch.
Heb je leuke avond gehad?
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
Eerst eten bij een goede Italiaan.
Na afloop samen Broke Back Mountain kijken op zijn kamer Etsu, of is dat weer te cliché?
Ben je op oudejaarsavond teruggevlogen naar London?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen goed begin?
Nee, geen bijzondere avond hier. Teruggevlogen naar London, spullen deels uitgepakt. Morgen werken
Is wel zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.
afgewezen voor wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je op oudejaarsavond teruggevlogen naar London?![]()
Afgewezeneerste dag van het jaar begint goed dus
Ik heb geen zusje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Mijn laatste nuttige daad was je moeder zwanger maken van je zusje.
Ze had gewoon na jou moeten stoppen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overigens is mijn pener niet gerimpeld maar in topconditie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch dat je pener gerimpeld is, zeker niet actief mee bezig geweest gezien je met domme ideeën aan komt zetten.
door wat eigenlijkquote:
Jup. Erg zuur maar goed. Life goes onquote:
Nee, bedanktquote:
Bel me maar schatje ik lig ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
Zo, ik lig in bed, er ontbreekt wel iets of iemand.
Iets vergeten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
Zo, ik lig in bed, er ontbreekt wel iets of iemand.
Mooie billenquote:
Ik ruik je vanuit Groningen. Dus t moet wel erg zijn, weetje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen te bellen?
Of heb je geursensoren in je telefoon zitten...
Afgewezen voor wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ruikt je eigen verzuurde kutje anaal gezwel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ruik je vanuit Groningen. Dus t moet wel erg zijn, weetje.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ruikt je eigen verzuurde kutje anaal gezwel.
Ik hoop dat je date je Aids geeft.
Heb je die van haar gezien dan? En ik dacht dat vrouwen ook beide konden hebben? Borsten en billen?quote:
Oh wat heb je op oudejaarsavond gedaan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Afgewezen voor wat?
Nee, ik ben vandaag teruggekomen naar London
Ja ik vond haar echt heel erg leuk, maarja, tis niet anders hequote:
Ik bedoel de jouwe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Heb je die van haar gezien dan? En ik dacht dat vrouwen ook beide konden hebben? Borsten en billen?
Niet iedereen heet J.James.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Heb je die van haar gezien dan? En ik dacht dat vrouwen ook beide konden hebben? Borsten en billen?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Dan is het niet zo aardig als je dat hier post toch?
Klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kleine borsten zijn niet perse negatief toch?
Etsu heeft ook kleine borsten.
Kreeg er wel stijfje van.quote:
Niet nodig, volgens mij heb je al heel veel lekkers in huis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Moet ik nog wat lekkers in huis halen?
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Moet ik nog wat lekkers in huis halen?
Maar straks vind je het niet lekker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Niet nodig, volgens mij heb je al heel veel lekkers in huis.
Niet zoveel eigenlijk. Ik was bij mijn ouders, TV kijken en drinken. Gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat heb je op oudejaarsavond gedaan?
[..]
Ja ik vond haar echt heel erg leuk, maarja, tis niet anders he
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kleine borsten zijn niet perse negatief toch?
Etsu heeft ook kleine borsten.
Doe ff normaal, vieze seksistquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelen![]()
Wauw ga er even serieus op in manquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegd
Maar bij mannen vind ik borsten wel een beetje negatief eigenlijk. Dat betekent meestal dat het vetgehalte een beetje aan de hoge kant is. Al kan het soms ook door andere dingen komen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt toch al iets waar hij aan kan sabbelen![]()
Echt. Vooral toen ik hoorde dat je er niks onder droeg, toen begon er een bobbel te ontstaan die niet meer te negeren was.quote:
gelukkig nieuwjaar totoquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik er niks onder droeg hoor. Ondergoed gaat soms wat omlaag...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt. Vooral toen ik hoorde dat je er niks onder droeg, toen begon er een bobbel te ontstaan die niet meer te negeren was.
''slapen''quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prrrrr. Blijf je ook slapen of ga je dan weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |