morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoekenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo goede vriend Inso. Hoelang voor je vertrek naar het mooie Berlijn?

Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoeken

ja hij lag in badkamerquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.

Fijn is dat altijd jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen heb net 2 uur paspoort lopen zoeken

leuk hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met succes? Ik wil ook naar Berlijn.

weet niet hoe ie daar komtquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
een paspoort hoort niet in de badkamer, kwenie of je dat al wist

En batterijen niet in de koelkastquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
een paspoort hoort niet in de badkamer, kwenie of je dat al wist

Welwaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En batterijen niet in de koelkast

hoezo heb je geen kerstvakantiequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Ik ga vanaf morgen school toch een poging geven.

Ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
Haha batterijen in de koelkast? Wie doet dat nou?

joden lopen zelfs weg van de doodquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt Sharon nog steeds in een coma gehoudenDie arme man is al 8 jaar hersendood.

Wie is Sharon?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt Sharon nog steeds in een coma gehoudenDie arme man is al 8 jaar hersendood.

Etsu dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:

Hoi Sof. Zeg Etsu eens dat ik geen zwart haar hebquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:

hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:

wat een lobiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voordoge achterdoge
Gelukkig nieuwjaar lekker ventje vna me.
 Dit jaar wordt awesome. Ik ben een beetje pittig veranderd
 Dit jaar wordt awesome. Ik ben een beetje pittig veranderd

Geen idee. Is dat ergens goed voor dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:

hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef J.James het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat ergens goed voor dan?

Uiteraard lobi. Liefde en alles.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een lobiDit jaar wordt awesome. Ik ben een beetje pittig veranderd

Mijn Ranged Roverquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ga op de get rich or die tryin stijl #yolo

het is #yoso debielquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ga op de get rich or die tryin stijl #yolo

ja oke ik vergeet mn homies in tijden van nood sowieso niet laterquote:

Het mooie is ook dat veel mensen niet weten wat Boemerang voor programma was, en denken dat dit serieus isquote:

Zekers!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, oke. Vind je het een beetje leuke SC?

Misschien is dat verstandig, inderdaad. Maar niet te lang hè.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zekers!
Ik begin wel langzaam uit te drogen, misschien even brb'en.

hier is wel de leukste modquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zekers!
Ik begin wel langzaam uit te drogen, misschien even brb'en.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |