Je bent ook wel een beetje een dominatrix hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo en dat hartje als PI dan?
ik snap het niet help memwehhhh
Ik begreep gewoon niet wat ze ermee bedoelt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meid/vent, wat heb ik je nu gezegd? Hap niet zo op alles
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet wat ze ermee bedoelt?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Etsu trekt echt alleen maar valse leernichten aan/af met zijn maniertjes
Wat een playerquote:
En weer. En die ID kaart ook. Dat ga je toch niet doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het echt niet. En dit ook niet.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Etsu trekt echt alleen maar valse leernichten aan/af met zijn maniertjes
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player
Maar om toch op jouw Justin Bieber haat in te spelen en makkelijk te scoren
Wat een nummer
Ik dacht dat als ik wat dingen erop verberg met paint dat het wel kan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En weer. En die ID kaart ook. Dat ga je toch niet doen
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.quote:
* LittleBrownie knuffeltquote:
Dat was een grap.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
Bieber zou toch stoppen of was dat een prank?
Alles is traceerbaar, je hoeft niemand iets te bewijzenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik wat dingen erop verberg met paint dat het wel kan?
thirsty ass bitchesquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.
Logisch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die Elan aan, hij is een beetje jaloers dat ik zijn gerimpelde pener met grijs schaamhaar niet hoef.
hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een thirsty ass? Het klinkt best ongemakkelijk.
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letterquote:
Oké, dan was dat misschien niet zo handig geweest nee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles is traceerbaar, je hoeft niemand iets te bewijzen
Hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
* Littlerabbit geeft Ezell geforceerde liefde in de vorm van een knuffel
Niet tegen Wooninck ingaan, dat accepteer ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letter
41%quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
kaas kan helemaal wel een letter zijn, als ik een stuk kaas pak en daar met een mes een letter in snijd is die kaas gwn een letter
Geef mij de rest van de kaas maar danquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |