Je waagt het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
niet heel erg nee
ik lok hem naar de sc nu
Ja fijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas op wat je zegt, er leest iemand mee
Perfecte timing om eens binnen te vallen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef CookieSlikker het volgende:
Neuken neuken en nog een neuken. Gaat weer nergens over hier
Je vriendje begon.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef CookieSlikker het volgende:
SCHATJEEEEEEEquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Perfecte timing om eens binnen te vallen.
Belangrijkere zaken dan neuken bestaan toch niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef CookieSlikker het volgende:
lolquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Tenzij je zoenen met jezelf meetelt, dan 1.
Wauwquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Tenzij je zoenen met jezelf meetelt, dan 1.
Jaja geef hem maar weer de schuldquote:
Wat dacht je van gewoon samen zijn???quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Belangrijkere zaken dan neuken bestaan toch niet?
Of wilde je het ergens anders over hebben..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Perfecte timing om eens binnen te vallen.
Samenzijn is gezellig hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon samen zijn???
Seks hoort er dan misschien wel bij, maar zo belangrijk is het nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Jhali het volgende:
[..]flikker op
als mijn vent later elke dag wil koken gooi ik m uit t raam
Dan kom je toch wel eens langs om de borst te geven?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten echt gaan trouwen en chineesjes adopteren
wanneer gaan wij trouwenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Jhali het volgende:
[..]flikker op
als mijn vent later elke dag wil koken gooi ik m uit t raam
aan wie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel eens langs om de borst te geven?
wil je niet onze draagmoeder zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten echt gaan trouwen en chineesjes adopteren
nee eerst minstens 4 weken lang msnen voordat ik daar over nadenk. sinds msn niet meer bestaat hebben we een probleem.quote:
ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee eerst minstens 4 weken lang msnen voordat ik daar over nadenk. sinds msn niet meer bestaat hebben we een probleem.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik ben vanochtend onvruchtbaar geworden denk ik
Je moet die bol ook niet ergens langshalenquote:
godverquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je moet die bol ook niet ergens langshalen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
Wooninck schatje waar staat die naam voor?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja woonincks sperma en mijn sperma compenseren t wel
hij doet mbo. ben je nu afgeknapt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo werkt het niet 50% is nog altijd van de moeder daar valt in haar geval niet tegenop te compenseren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
godverslechte kloon van koelkast ben je
je hebt het er wel moeilijk mee hé?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet 50% is nog altijd van de moeder daar valt in haar geval niet tegenop te compenseren.
Dat moet helemaal goed komen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het leven is hard, Miguel is wel één van de artiesten die ik heel erg waardeer.
Maar ik zal vast wel bijdraaien als ik je door je manen zie woelen.
heb maandag nog gebangedquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
hoe dat ineens
paar dagen geleden was je bijna desperate genoeg om mij te bangen
ok roep maar als je getroost moet wordenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje in een hoekje zitten huilen, ben zo terug.
Dagoquote:
quote:
Jij ook!quote:
nee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Nog voetbal gekeken? Eriksen ging weer tekeer
quote:
Ik heb dat nog nooit gekeken.quote:
quote:
Jaquote:
Ik heb één keer 5 minuten gekeken. Ik vond er geen bal aan.quote:
James Averyquote:
65quote:
Fresh Prince was baas man.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb één keer 5 minuten gekeken. Ik vond er geen bal aan.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
ik kan etsu niet meer serieus nemen
hahah
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zal ik het zeggen of doe je het zelf?
watquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zal ik het zeggen of doe je het zelf?
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij bovengemiddeld. Tijd voor Netflix
Hmmmquote:
Als je heel je leven zo dik bent geweest is 65 een logische leeftijd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm
Will zijn tegenspeler schijnt ook compleet aan lagerwal te zijn geraakt na FP.
Op een gegeven moment werkte hij gewoon in een kaasfabriek aan de lopende band.
Van obesitas ga je niet eerder dood hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je heel je leven zo dik bent geweest is 65 een logische leeftijd.
Van een trein koppen ook niet. De orgaanuitval wel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Van obesitas ga je niet eerder dood hoor.
Vraag maar aan xcachet xD
Een andere betekenis?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat een dubbele flirt of heeft dat een andere betekenis?
Wat een vooroordelen weer zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van een trein koppen ook niet. De orgaanuitval wel.
En wat een leuk grapje zeg.
Dubbele flirt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]= flirt
![]()
= dubbele flirt of betekent het iets anders?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]= flirt
![]()
= dubbele flirt of betekent het iets anders?
quote:
Psst, weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
psst, wanneer heb je tijd om te daten?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
emogif me niet, dan voel ik me verdrietig.
ik quote zomaar wat joh ik lees niet eens meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefrustreerd dat jullie in 2014 nog geen date hebben?
quote:
Vannacht was de mooiste nacht van mijn leven, waar ik veel over mij en de mensen om mij heen geleerd heb. Ik vindt het jammer voor je dat je daar zo zwaar aan tiltquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefrustreerd dat jullie in 2014 nog geen date hebben?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vannacht was de mooiste nacht van mijn leven, waar ik veel over mij en de mensen om mij heen geleerd heb. Ik vindt het jammer voor je dat je daar zo zwaar aan tilt
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oehlala, we hebben t nog wel over op WA
nee bloemen zijn gayquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
jhali, psst, moet ik bloemen voor m kopen of niet?????
Ja dat ging er niet bij inquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had meteen samen kennis genomen van de Nederlandse taal, schoft.
een blousje en als de date goed verloopt ga je ff naar de wc en dan doe je 1 knoopje extra losquote:
weet je zeker dat het bij hem werkt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
een blousje en als de date goed verloopt ga je ff naar de wc en dan doe je 1 knoopje extra los
moet lukken
heb jij nooit seksquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Jhali heeft meer seks dan de rest van FOK! samen.
Geen wonder dat haar hond het licht aan en uit kan doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Hij is niet blond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu werkt deze SC in recordtempo af. Zal hij dan eindelijk zijn blonde Germaanse god hebben gevonden
Ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is niet blond.
Maar bruin is ook rawrrrrr.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OhDan moet hij wel heel lief zijn.
Neeeeeeeequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef richolio het volgende:
Uncle Phil van the fresh prince is dood :[[
Toch handigquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet zo
Ik heb geen zwart haarquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je maakte sowieso geen kans, ik val niet op zwart.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je maakte sowieso geen kans, ik val niet op zwart.
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?quote:
nee hij dacht aan die indoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?![]()
![]()
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, en zelfde leeftijd als m'n vader toen die overleed
Wat denk je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?![]()
![]()
Jij snapt 'm.quote:
Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder gevalquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
..
[..]
Ook dit klopt. Heb jij dat, Wooninck?
Wie is 'hij'?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Correct.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.
Noemt hij mij nog zwartharig ook.
Niks mis meequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Zo.
Op advies van LR compilatieshowtje van VI opgezet.
Walgelijk. Hem wil ik niet meer hebben als client.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.
Leuk dat het je is opgevallen. Ik wist niet dat je zoveel tijd had om het iedere week te controleren. Maar 1988 is dus mijn geboortedatum dus het klopt nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die datum verandert iedere week.Heb het wel door hoor.
Jhali begrijpt wel vaker dingen verkeerd.quote:
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk. Hem wil ik niet meer hebben als client.
Wauw dan zit je bijna in de gevarenzone voor een rimpellans.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef J.James het volgende:
[..]
Leuk dat het je is opgevallen. Ik wist niet dat je zoveel tijd had om het iedere week te controleren. Maar 1988 is dus mijn geboortedatum dus het klopt nu.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dan zit je bijna in de gevarenzone voor een rimpellans.
Etsu moet nu huilen.
Australie zit ook vol blonde hunken. Ook daar moet hij op de shitlist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali begrijpt wel vaker dingen verkeerd.
[..]
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.
O god, al die arme mensen down under. Snel een rectificatie rondsturen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Australie zit ook vol blonde hunken. Ook daar moet hij op de shitlist.
Dit ruikt naar toekomstige identiteitsfraude.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Ik wil ook wel m'n ID kaart inscannen en sturen als jullie me niet geloven...
Nee. Niet. Doen. Doe niet nog meer domme dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Graagquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Goed punt, ik scherm bepaalde gegevens wel even af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ruikt naar toekomstige identiteitsfraude.
Nee James, nee. Het moet wel bij een grap blijven, dat zou echt dom zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Niet. Doen. Doe niet nog meer domme dingen.
Oké oké ik doe het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee James, nee. Het moet wel bij een grap blijven, dat zou echt dom zijn.
Ksssst af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell en ik hebben hem de waarheid over jouw racisme en blinde haat doorgestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |